Aki lämnar hemmet!
Sitter här nu med Akis matte och visar henne vårt forum. Snart åker de härifrån, Aki och hon. Han kommer få det jättebra, det vet jag, men visst känns det sorgset i hjärtat ….
Har tagit lite bilder men de kommer när jag vinkat av henne.
Lycka till Aki och hoppas att kompisen Mango blir glad över sin nye kompis!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lycka till Aki! Klurigt av dig att visa nya matte forumet, så långt har jag aldrig tänkt… 
Lycka till lilla Aki!! Syrran hälsar!! <3
Förstår att det känns i hjärtat, men vi får hoppas att nya matte loggar in sig här på sajten så vi får fortsätta att följa hans upptåg!
#1: Vi pratade om forumet och det visade sig att hon varit och läst på andra ifokus-sajter och blev glad över att det fanns ett för cornishar oxå ;) så jag passade på att visa henne lite hur det funkar.
#2: Aki hälsar tillbaka att resan gick bra för hans nya matte skickade ett MMS och berättade att han efter att ha nosat på en spaniel i kupén tassat runt på matte och spunnit, tittat henne djupt och tillitsfullt i ögonen och sen somnat gott i hennes famn … *love*
#3: Det hoppas jag oxå! :D Jag vet att han får ett bra hem, det är stora trösten i det hela. Till sommaren ska vi ner och hälsa på hos honom oxå och jag vet att hans nya kompis Mango längtar efter en lekkamrat.
Här är en bild från altanen dagen innan han åkte.
www.shaneequas.com
Här myser han med syrran Ciqala/Sickan/Kossan ….
www.shaneequas.com
Domaren Vesna Rizna Resetic ville ta honom med hem ;)
www.shaneequas.com

Äntligen har Mango en kompis!
Allt har gått över förväntan, allt från tågresa till hemkomst. Mango är världens coolaste katt och tog emot den lilla med öppen famn. Äntligen har han någon att putsa och som håller honom sällskap när jag pluggar. Imorgon kommer min bättre hälft hem och får för första gången möta underverket, då får vi se om det blir ett namnbyte eller inte.
Tack Cherish för min lilla tuffing, det är en superkatt i liten förpackning, självsäker, trygg, tillgiven, orädd, sprallig, allt en kattunge ska vara. Och inte minst tack för allt fint som kom med. Jag har bläddrat i stamtavleboken, vilket underbart engagemang från din sida. Alla kattungar borde få en sådan fin start som du gett söta Sioux-kullen!!
Vad kul att det verkar gå så bra
#8 Det finns nog inget som är härligare för en uppfödare att höra än att allt gått bra! Cherish har alla skäl till att vara stolt och lycklig!
Grattis till er nya knasboll! (Sygg Mango föresten!)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#8 Åh så mysigt! Kul att det verkar gå bra!
# härlig bild!!
åhh vilka fina bilder. Kul att höra att allt går bra!
Tänk vad skönt det är när allt funkar direkt.
Mimmi - välkommen hit - äntligen! Åh så roligt att det fortsätter gå bra och TACK för dina gulliga ord! Jag blev såååå himla rörd …
#10: Tack!!! :D
www.shaneequas.com

Det ser ut som om Aki kommer att få det toppen i sitt nya hem och vad skönt för Mango att få en liten cornish-kompis att leka med! Lycka till!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.