God morgon 2008-05-04
God morgon. Nu tänker jag faktiskt sova några timmar. Hoppas det blir en fin dag
Sköt om er
God morgon!
Här är det lugnt… Kossorna strövar rund i fruktträdgården och betar nyfött vårgräs (och blir tjocka och kramgoa). Kaninen fick en liten morot till frukost, Allan, Elvira och Fritz har varit på bushumör i natt och någon (förmodligen en hane på A) har grävt lite i en blomkruka.
Idag ska bed bli lite bad för katterna!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Ser ut att bli en helt underbar dag.
Ha en bra dag, kram.
God morgon på er alla!
Här har vi det mest strålande vädret på länge. Gräset är grönt och det doftar ljuvligt!! Idag ska Winnie få gå ut och titta lite i sele… Ni kan ju gärna hålla tummarna att det går bra 
Vaknat och ska till syrrans kolonistuga. Verkar vara skönt väder så jag lär väl somna i solstolen medan syrran håller på med plantering
God förmiddag!
Här har vi födelsedagsfirande. Linus blir två år så han har fått tonfisk till frukost och en norskimporterad garnråtta. Charlie tycker det verkar kul att fylla år, så han snodde LInus garnråtta… Dessutom ska det bli året första promenad ute idag. Själv har jag redan hunnit en runda i området med kameran i högsta hugg. Det är ju så vackert ute just nu!
Ha en skön söndag!
Gomorron! Har för stunden flyttat ut i friggen bakom vårt hus - snacka om andningshål för en utsliten mamma! Här har jag sovit i natt, jaaa lite kusligt var det allt för jag är ju van att ha hela familjen (barn, katter, man) omkring mig om nätterna men det gick ändå bra. Skönt .. jag är tung i huvudet idag. Har haft Ciqala på besök men hon blev busiga bebin och allt mitt pyssel bara flög omkring så hon fick gå in igen, nu är mamma Phoebe här och än går det lugnt. Vi har mulet men inte regn så det blir nog krattning under dagen om allt går vägen och det inte börjar spöregna!
#3: Lycka till med första vårpromenaden! Ciqala provade ju för ett tag sen! :D (Bild bifogas)
#4: Grattis på födelsedagen, Linus!!!! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God förmiddag!
Har redan varit i mataffären och handlat. Lugnt och skönt innan alla andra affärer öppnar…..
Ha en härlig dag!!
God morgon.Sovit och sovit, gett katterna mat och vatten och dricker nu min andra mugg kaffe.Ska mocka lådorna om en pytteliten stund.Det låter trevligt med sköna promenader och sova i solstol, typiskt söndagsgöra! Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis Linus på födelsedagen! Pappa & halvbrorsan hälsar!

God morgon !
Grattis Linus !!
Vad härligt det låter med kolonistugan Leffe…verkligen en lisa för själen att vara ut bland blommor och grönt.
Tyvärr gick inte gårdagens V-75 utdelning till oss….suck…men nästa helg kanske…
Skulle göra jättemycket denna lediga vecka..tapetseringen är gjord….inget annat…bara softat..jo sytt lte har jag gjort förstås..idag ska det bytas ljuddämpare på HD:n så att den går igenom besiktningen..sen ska Sreaming Eagle på igen efter besiktningen..ja så gör alla..om det nu är nåt försvar..men K tänker inte åka runt på nåt som låter som en gräsklippare…
Idag ska det deklareras…
….
Ha en jättebra söndag !!

Idag ska jag försöka få lite kort på bjuttarna.. De är så söta och alla har öppnat sina ögon.. Annars är det en slappardag som alla söndagar är..
Ha det så gott alla..
Linus hälsar och tackar för alla gratulationer och låter meddela att han har skrämt bort områdes fåglar under sin promenad….oooops