Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 211 ggr
Lullan1
0

God morgon 3 maj

God morgon!

Solen skiner ute och vi ska ut på golfbanan och gå en runda, det ska bli underbart!

Hoppas att ni får en bra dag!

mumsikoff
0

Vädret är underbart här också, men tyvärr blir det att sitta inne då jag dragit på mig en förkylning så jag knappt kan andas… Livet är orättvist ibland….

AnnaS
0

God morgon!

Nu drar jag till Stockholm City!! :-) Sedan dags att dra till Karlstad…

Leffe
0

God morgon.Ska inte göra något speciellt förrän i kväll när hockey-VM fortsätter med Sveriges första match. Katterna verkar vara på sprallhumör idag.
#0 Golf skakar jag på huvudet åt om det inte är minigolf. Kan bero på att jag inte kan reglerna.
#1 Se till att kurera dig.
#2 Trevlig hemresa

Sköt om er

geiputaus
0

God morgon! Idag blev en bättre dag! ;) Vi lämnade in bilen igår, så dom kommer att byta glas tills på måndag. Någon/några snorungar har tråkigt, krossar en ruta och VI får betala 1500:- *sucka* Men men…

Igår kväll sydde vi våran första puff och idag ska vi så lite mer till burinredningen. Det är sååå skoj!!! <3

Hoppas ni andra får en lika trevlig dag!!

Natali
0

Morgon.

Vaknade upp till ett regnigt jämland. Men det blev en mysig frukost med nybakat bröd och tända ljus, så klagar inte.

Ska in o handla lite små prylar.

#4 Det lät inte roligt. Hoppas ni slipper det flera gånger.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har njutit av en magisk vårmorgon. Vi blev tvugna att gå ut direkt. Det är obeskrivligt vackert idag, trots det mulna vädret… Stilla och elektriskt på något vis…

Bäst att ni får se själva…

Jag vet inte om man kan skönja någon ko med rexpäls? Kan man det?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

EvaG
0

God eftermiddag. Har varit ute i den fina soldagen. Nu börjar det bli matdags och sedan Sverige i hockeyn i TVn

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer