Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1406 ggr
Spotless
0

8 veckor - många bilder

Alfas ungar har hunnit bli åtta veckor, tiden springer iväg. De är så härliga hela gänget att jag blir rörd! Här kommer bilder, tyvärr inte dagsfärska.

Tosca

Teskedsgumman

Tummelisa

Tant Brun

Tretjak

Toulouse

Tristan

Tummeliten

Tummeliten igen, bara för att det är en så söt bild

Och så en gullig Tretjak igen, lipar åt fotografen!

Stackars Alfa!

Omega hjälper till!

Alla!

Foderhusse Thomas har byggt ett kartonghus till katterna, han gjorde även ett litet minihus till bebisarna. Visst är det rart!? Kyss Kartonghuset är många gånger mer uppskattat än nyinköpta "osthuset" och klätterträdet, där får man för att man gör sig till. Flört

SandraK
0

Jättefina! Vilken supermorsa Alfa är!

[Wiveka]
0

Åhh, vad söta de är!! Speciellt Toulouse och Tummelisa…….

Tack för igår, förresten. Ser fram emot nästa gång vi ses!!

Lullan1
0

De är så vackra allihopa, sötaste lilla Tristan blir ju bara mer och mer underbar för gång man ser honom Kyss

MyTwiggs
0

Vilken hjältinna hon är, Alfa! De är så många. Tummelisa är bara lite för gullig tror jag ;)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

De är sååå fina! Kyss Jag tycker det är förvånande att alla barnen har såna lurar, de måste höra bra när mamma Alfa ropar på dem… Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0

Så fina så fina! Jag satt en lång stund och försökte bestämma mig för vilken kattunge jag föll mest för, men det blev helt omöjligt för de är alldeles bedårande söta allihop!

Buffy-co
0

Kyss…..så söta så…och helt ljuvlig bild på mamma Alfa med alla ungar som här är riktigt stora..

Och- vad hjärtknipande med Omega som hjälper till…Kyss

Anna77
0

Kan jag få köpa Tristan? *ler*

pallemaxwell
0

Så fina de är, blir ju sugen på en kattunge igen ….

MonicaLagerquist
0

Pluttisarna.

Stolt ägare till tre La permer

chikan
0

Näe usch. Nu har jag varit inne på din hemsida, mot bättre vetande! och tittat på alla bilder. Ujujuj vad alldeles alldeles underbart och alldeles alldeles fantastiskt mycket full rulle det måste vara hemma hos dig nu Spotless! Jag vill ha allihop! Godisbitar! Räcka ut tungan

Ylva-Li
0

Men åååh så söta! :D Och så snäll Omega är som hjälper till! :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

rexmamma
0

Dom är så fantastiskt fina allihop!! KyssKyssKyss

Rexjen
0

Åhh vilka härliga bilder! Vad duktig Alfa är. Det verkligen kryllar med kattungar på henne!Förvånad Störtfina är de allihopa!Kyss

LinusCRX
0

Smågrynen är så supersöta! Duktiga Alfa! Kyss

Aje-T
0

Duktiga duktiga Alfa som lyckas föda upp en sån jättekull! Mauritz skickar massor av pussar till sin nya små släktingar Kyss

Spotless
0

Tack alla, avd rara ni är! Alfa är hur duktig som helst och bebisarna är bedårande! Och, nej jag är inte partisk! Flört

#11 visst är det full rulle ibland, men de sover ju massor också och så bor de hos foderhusse Thomas så hos mig är det rätt lugnt faktiskt. Skrattande

#8 en bild bara till dig!  

Om du törs så finns det många (143 stycken faktiskt) helt nya bilder på kullen här: http://www.pixelpusher.se/katt/katt_titteri_tva/content/index.html De första sex är på en liten Tristan som briljerar. Glad Det är Magnus (husse till Nelson från mig) och hans syster Maria som fotat.

#14 ja, man ser henne knappt! Ordet nerlusad har fått en ny innebörd. Flört

Spotless
0

Aje - Alfa, bebisarna och jag skickar massor av pussar tillbaka, både till dig och Mauritz! KyssKyssKyss

Anna77
0

#17 tack så mycket, han är underbar!!!! Så fiiiina bilder alla 143!

A-M.H
0

…åååh….bilden på Tummeliten…jag tror alla vet viken jag menar….Kyss

Eine
0

Angela, jag är så glad för din skull, att alla de vackra ungarna lever och har hälsan. De är så underbara att se!Kram

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Spotless
0

#19 Tristan är ett litet hjärtegull och ännu obokad! ;)

#20 tusen tack Eine! De små mår hur bra som helst, som en liten bonus är de fina också. Glad 

OT - Vilken spännande parning du planerar för, tänker på vackra Juvelen och Jip-Jap´n hanen. Han är halvbror till min Devil, det kommer att bli så vackra ungar där. Vilken kille! Kyss

#18 har du sett denna då?

Tummeliten gör sig nästan för bra på bild, han är så söööt!

dara
0

gu så söta.

#0 jag skulle jättegärna se en bild på papphusen du skriver om…

[Wiveka]
0

#23 Du kan se dem på hemsidan klicka sedan vidare till t-kullen. Där finns bilder på kartonghusen, längst ner.

Spotless
0

#23 det är ju inga mästerverk direkt! GeneradFlört Thomas har helt enkelt limmat ihop olika stora kartonger på varandra, dessa har han skurit hål i i olika storlekar och på olika platser. Snyggt? Nej! Roligt? Ja!

Som Wiveka säger syns de på min hemsida, men även i tråden här ovan, Teskedsgumman och Tretjak sitter på det "stora huset".

cherish
0

Men Angela - vilka otroligt söta bebbar du har! Vilka ÖRON!!! Blir sjuk bara av att titta på dem… mina som är kvar är ju så stora nu … 'suckar' Tummeliten är otroligt photogenique! :D

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com