Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 246 ggr
Leffe
0

God morgon 1 maj 2008

God morgon. Idag är det 1 maj. Jag tänker inte demonstrera utan jag tänker gå och lägga mig nu.

Sköt om er och ha en bra dag

MyTwiggs
0

Det gör du rätt i Leffe. Dethär är nog första året på 10 år som vi inte är med och demonstrerar i stockholm, men vi tyckte att det spårade ur sist.

Idag ska vi slappa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Sewena
0

Om 45 minuter går jag till jobbet..tur att man idag bara har 10min gångväg dit. Det regnar här men jag hoppas på bättre väder när jag slutar.

Ha en SKÖN 1 MAJ-dag

Maria

geiputaus
0

God morgon! Ingen demonstrering för oss heller. En är hemma och myser med Winnie hela dagen och en åker och jobbar. Hoppasd det blir lite bättre väder!

Ha en skön dag allesammens!

SandraK
0

Godmorgon!

Jag tackar väderguden för regnet jag Glad nu kan jag vädra och kanske gå en promenad utan att bli jätte allergisk. Idag blir det mera plugg då jag har tenta imorgon.

LinusCRX
0

#4 Lycka till imorgon. Jag håller tummarna! Ska be grabbarna att hålla tassarna också Skrattande

Sov morgon…jisses så skönt…. och fyra dagar ledigt…jippi!

aggeelin
0

Godmorgon!

Mulet och kallt både ute och inne, fleecetröja på! Sitter framför datorn och jobbar, måste få ordning på min d-uppsats nu är det bara en dryg vecka kvar till inlämning… har haft för lite handledning och fick lite igår och måste nu skriva om massor Ledsen. Hade varit tacksamt att veta det tidigare! Nu åter till arbetet, kan inte smita lång stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

SandraK
0

#5 Tack, det kan behövas!

Lullan1
0

God förmiddag!

Är i startgroparna för att näta in balkongen idag! Strålande väder, och kissarna är mäkta irriterade över att matte och husse får lov att vara på balkongen och inte dem… De sitter i fönstret och blänger surt och tar varje tillfälle i akt att springa ut när vi öppnar dörren *pust* Hoppas att det snart är klart så de får gå ut och  njuta av vårluften!

AnneAlva
0

God förmiddag!

Sitter med svullna kliande ögon och utslag på halsen, där får man för att man var ute hela dagen i vårvädret igår. Allergin slår tillbaka dagen efter. *suck* Ska hålla mig inomhus idag och be vädergudarna om lite regn så att det värsta går ut luften.

Ikväll bär det av hemåt Motala för påhälsning hos föräldrarna, alla katterna ska med, med andra ord lätt packning för oss. Orkar inte kånka på så mycket mer än x antal kilo katt samt ett ombyte vardera för oss. Glad 

#6 Lycka till med skrivandet, sista biten är ju så tung, men det kommer säkert att gå jättebra!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon.

Här är det shorts på, oavsett om solen tänker titta fram eller inte! Jag är ett riktigt shortsfreak och tar varje tillfälle i akt att få bära detta fantastiska plagg.

#8 En liten inspirationsbild till dig Lullan!

A-M.H
0

God morgon !

Varken ost eller kex i går. God middag hemma och sydde kattdynor till hyllorna på väggen….ja på Valborsmässoafton Fundersam

Idag ska det tapetseras i vårat sovrum…demonstrera…näe det har jag aldrig gjort…

Ha en jättebra dag !

Leffe
0

Lägger av för idag nu. Allt går så trögt och får inte ut bilder. Så sov gott med er