Trevlig VALBORG 30 april!
Ha en fin Varborgskväll allihop!
Vi ska tända en brasa nere vid vattnet och njuta av våren i kväll!
Vi har redan tagit första doppet i sjön… (lite tveksamma var vi visserligen!)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Haha! Vilken härlig bild.
Ja, här vankas sedvanlig Uppsalavalborg, med allt vad det innebär. Jag har stora bekymmer med vad jag ska klä på mig då jag ska sitta ute i en park i princip hela dagen. Man vill inte ha för mycket och inte för lite kläder på sig!

Villket roligt kort men känner att du har en viss tvekan att hoppa i plurret..
idag blir det valborgselden och jag säger som Madicken när våren kommer "jag känner livet i mig"
Ha alla en trevlig valborgsmässoafton..
Ha en trevlig valborgskväll . Var försiktiga med ost och kex. Själv ska jag vara hemma och ta det lugnt.
Sköt om er
Trevlig Valborg. Min dag går i lugnets tecken. Jag har varit med i alltför många år för att uppskatta stöket på stan. Forsränningen är det enda jag skulle vilja sett.
Sköt om er, särskilt ni som ska ut i vimlet!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Massa hälsningar till er alla härifrån Örebro! Hoppas ni får myskvällar hemma eller vid brasorna! :)
Ojoj, nu blir jag avis! Brasa vid sjön!
Får vi komma? Vi tar med grillkorv! 
HÄr kommer fler hälsningar från Örebro - vi ska åka till slottet och se på brasa och fyrverkeri som brukar vara fint. Någon ost och kex blir det inte för vår del - vi har för mycket om oss för att njuta av sådant…
#0 Badet ser härligt ut, tror jag badade i den sjön för några år sen men då var det nog varmare…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här blir det en stillsam hemmakväll. Känns skönt efter ett par hektiska veckor att bara få krypa ner i soffan och mysa.
Ta det försiktigt med brasor samt ost och kex 
Ha en skön helg alla!

Så, nu har jag varit och hämtat min nya och yngre ;-) Han är lite dyrare i drift men så snygg!!! ;-)

# 0 Vilket dopp! Kul bild!
Hoppas att ni haft en trevlig Valborg allihop med lagom ost och kex!
Önskar er en skön 1:a maj också! Jo, jag ska allt ut och lyssna till något politiskt tal….
# 6 Synd att ni inte hörde av er tidigare… Klart att ni skulle ha varit med! Jag är säker på att ni har ett behov av att få ulopp för era pyromanbeteenden.. ;)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hahaha…men det är han säkert värd !!