Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 432 ggr
smirik
0

God morgon 29 april

God morgon

Nu är det 2 dager kvar, sen har vi 12 dagers semester där vi blant annat skall en sväng till Stockholm & Uppsala.

Kattvakt är ordnad, fodervärdens äldsta dotter på 17 kommer och bor fulltid med pälsklingernna och bra det samma för Iris har lurad oss.

För en vecka sedan blev hon plötslig väldig rund om magen och ett par dager efter fick hon väldens största hallon tuttar. Hon löpte annars 5 dager efter hon kom hem och efter en vecka gick hon i löp igen, så vi var ganska säker på att hon inte var dräktig. Men vi blev klokare.

Vi skall skanna henne i nästa vecka - jag vill se dem små liven för jag tror det Skrattande men om allt går bra blir det små Maserati/Iris bebisar i vecka 22.

Ha en underbar dag alla

lia1
0

Lycka till med Bebbarna!!!!Skrattande För har hon fått såna tuttar är det nog ingen tvekan!!!

Bilder senare på grynen?

Hälsningar från en kattintresserad keramiker

//LiA

smirik
0

#1 Tack Skrattande Själv klart blir det massor av bebis bilder

Leffe
0

God morgon.
#0 Ha en trevlig semester och välkommen till civilisation i stockholmsområdet och lycka till med de kommande ungarna.
Här händer inget speciellt, solen skiner och det är varmt.

Sköt om er

AnneAlva
0

God förmiddag!

Har varit vaken sedan många timmar, katterna tyckte inte att matte skulle ligga kvar och sova när husse 07.30 begett sig till tentaskrivande. Inget annat att göra än att gå upp och göra dem till viljes. Glad 

Imorgon blir det en traditionell Uppsala-valborg och sedan bär det av till hemtrakterna och utställning i Vadstena till helgen.

Hoppas alla får ett trevligt sista april-firande imorgon och en trevlig dag idag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

#0 Lycka till med bebbarna och semestern!

Här skiner solen och jag skall ta tag i studierna igen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnnaS
0

God dag!

Full rulle, som alltid, på jobbet… Imorgon jobbar jag halv dag och så ska jag dundra iväg till Göteborg för att byta bil!! Skrattande Jag har haft en del bekymmer, inte med bilen utan med säljaren, så jag får byta bilen!! Skrattande Den är precis likadan, men 2 år yngre och har gått 2000 mil mindre. Suveränt bra!

Buffy-co
0

HAHA…du är rolig du Anna… Skrattande

"….Jag har haft en del bekymmer, inte med bilen utan med säljaren, så jag får byta bilen!! **- Den är precis likadan men 2 år yngre….."Oskyldig
***harkel*- du har hittat en yngre bättre säljare nu då eller?? **Flört

**_(OK- man säger ju inte "Den" om en säljare..men lite kul var det väl ändå..?)
_

AnnaS
0

#7 Japp, jag vet, syftningsfel är jag kanonbra på! Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer