Sista bilden på kullen ....
Rexjen tog en hel del foton igår och jag valde ut det första som såg bra ut (jösses vad jag har bilder att gå igenom!!!) som även får representera det sista på kullen innan Winnie flyttade igår …..
Bebisarna fick bo hos oss i 15 veckor och det har varit helt underbart och underbart jobbigt ;) och jag känner att det är något jag vill göra igen. Har börjat titta mig omkring efter en lovande hane mot hösten så vi får se. Vi ska ha en kulle européer här i sommar/höst så det får vi ta först ….
Aki flyttar på torsdag då hans matte kommer och hämtar honom. Wapi blir kvar ett tag till men hittar vi en bra familj så lär vi nog överväga en eventuell flytt … Han har en tendens att skela med ena ögat (inte permanent) och vi fick höra att det kan växa bort så vi får avvakta och se. Trots det blev han både Ex 1 och BIV i helgen och uttagen för nominering så det känns ju bra. :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Fin bild på dina fina små bebisar! Och jisses vilka jätte-pokaler, nästan lika stora som kattungarna ju!! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Underbar bild! ATt lyckas få alla missarna så bra tillsammans med pokalerna är inte illa. Du har en otroligt fin minnesbild på kullen där.
Har en del busbilder du kan få på dem från i söndags om du vill.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Oj så fort det har gått.Dom föddes ju nyss.Vackra som en vårmorgon är dom ju också.
Stolt ägare till tre La permer
Va fina dom är!!! <3
Dem är ju verkligen fina o ännu finare i verkligheten! Blev ju helt förtrollad av underbara Wapi!! Han kan få komma hit (som kastrat) om han vill!! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vilken härlig bild!
Kattungarna är verkligen jättefina allihopa!!! 
Åhh, vilken bild!! Har ni limmat fast dom???
Vilken härlig bild!