Stenkullen 27 april
Vår första utställning så det var väldigt spännande. Träffade Titus uppfödare, som tyckte han var lite tjock (har visst gett honom lite mycket mat
)
Domaren sade bara fina saker om killen iaf.. och han satt så fint på bordet och lekte snällt med vippan. Han blev Ex 1 och vi blev uppkallade till nomineringen. Där blev vi tyvärr slagna av en ocikatt. (domaren nominerade bara ocikatter.)
Var väldigt kul att Titus var så lugn som han var..trots allt runt omkring.
Grattis! Vad roligt att det gick så bra på er första utställning!
Kommer ihåg min första utställning där domaren utbrister att Linus hade ett bra kök hemma…pinsamt värre. Assistenten petade lite på domaren och visade att det var en kastrat kille(domaren hade trott det var en fertil) och då utbrister han igen… mycket bra kondition på denna kastrat… jag som inget visste… visste ju inte om han var tjock eller inte… nu är det vägning! 
#0 Aha, då missade jag tyvärr er bedömning, jag var assistent hos Lotte Borch som satt vid bordet allra längst bort till vänster. Det var ju verkligen cornisharnas helg, roligt nog, men Sirpa nominerade ju inte någon av sina. Var det er kisse som var mönstrad med mycket vitt, typ harlekin?
Jag skrev lite om andra Spinneriet-resultat apropå ämnet i tråden om Perserkatten.

#3 Jag har några fina kort på er kille i min kamera. Jag skickar över dom till Ewa så påmin henne om att du ska få dom.
Titus är en mycket vacker kille enligt min smak, han är sådär maskulin som en hane skall vara.
Hoppas helgens utställning gav mersmak för han är verkligen fin att ställa ut =))