God morgon 28 april
Idag börjar jag gå en kurs om diskning av kirurgiska instrument. Jag har nyligen börjat nytt jobb som sektionsledare på sterilcentralen på S:t Eriks ögonsjukhus och ska därför gå tre olika tredagars kurser inom en månad, puh.
Det blir en hektisk månad, då sonen oxå tar studenten(30 maj).
Ha en härlig dag!!

God morgon !
Hemkommen efter tre nätters arbete….och jobbat har vi…
Grattis till nya jobbet Wiveka 
Nu ledig en vecka..det ska tapetseras…deklareras….garderober rensas….ja ni vet…får se hur mycket som är gjort när veckan är slut…jo deklarationen och tapetseringen kommer inte att gå bort..men det andra….hmmmm…
Nu ropar sängen och fyra missar som vill sova…Alf med huvudet på husses huvudkudde….och resten av kroppen under täcket…de resterande tre helt under täcket.. kokheta….och nära..nära..nära…
Ha en jättebra dag…ZZZZzzzzzz
#0 Grattis till nya jobbet!
#1 Hade du inte ledig vecka???? Verkar riktigt fullspäckad efter det jag läser 
Sista veckan för mig på mitt nuvarande jobb innan fyra dagars ledighet och nytt jobb nästa måndag inne i stora staden
. Fullt upp, men var ju tvungen att kika in. Min nätuppkoppling hemma har ju näst intill gett upp. För mycket surfande på ifokus…kanske 
Wiveka & LinusCRX GRATTIS till nya jobben.
Idag ska jag gå en långpromenad och sen fika med en ny kompis.
Har varit jourhem till en huskatt några dagar och den ska lämnas över till ett lite mer permanent hem, lilla Fanta, lycka till i fortsättningen.
Önskar alla en fin och solig dag.
God dag. Ska med syrran till hennes kolonistuga och ta det lugnt. Sedan ska jag fortsätta uppdatera hockeysajten och färggruppsalbumet.
Grattis till era jobb och lycka till.
#3 Tycker du är fantastisk med din katthjälp
Sköt om er
God kväll!
Ska till mamma nu och hjälpa henne och städa lite, ha en bra kväll!
Grattis till era nya jobb!

God kväll!
Idag har jag varit å handlat rosor, hallongrottor och en bakelse! Min kära sambo fyller 30 idag! Tyvärr så åkte han hemifrån 7:30 i morse och kommer inte hem förrän 23:45 ikväll, så han ska få kakor och "minitårta" på sängen imorgon! Skulle ha fixat det tills idag, men jag lyckades aldrig smita ifrån honom igår… Ja, ja! Bättre sent än aldrig!
Grattis till nya jobb och lediga veckor! Själv spenderar jag varje ledig kväll på att fixa båten inför sjösättningen. Börjar bli lite trött på det, men det ska bli kul när allt är klart!
Ha en skön kväll!