Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 285 ggr
chikan
0

Också en hungrig cornish...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Å vad jag tycker att det är synd att jag lyckades glömma bort att skicka in bilder till månadens cornish! Mattes lilla fruktkatt Fuffens vaknar ur komasömn om han vittrar frukt!

Här med mango (mogokatt!)

chikan
0

Hit med nektarinen säger jag!

chikan
0

Gemejrenrå!

chikan
0

Mmmm… vindruva!

chikan
0

Mums!

ylvan
0

Ha vad gulligt. Melon är mina katter förtjusta i, och majs. Det kan jag inte ha framme obevakat, kött däremot bryr de sig inte om…knasiga kissar!

SandraK
0

Skrattande

Mina tycker inte om frukt, förutom jordgubbsyoghurt som Rasmus tycker är smaskens.

MyTwiggs
0

hihi… lille fuffens! Han är en riktig hälsofreak!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

omak
0

Fuffens är verkligen en förebild. Jag ska visa Bingo bilderna på fuffens nästa gång han försöker bryta sig in i skafferiet för att komma åt ostbågarna….

Lullan1
0

Så söt han är, vegetariska Fuffens! Håller med omak om att han är en förebild för alla andra katter Glad

AnneAlva
0

Vilken liten fruktoman du har där hemma. Gillar bilderna med vidruvan, klockren vinnare i månadens cornish! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

Åhh vad söta bilder på Fuffens och vad nyttig han är!

aggeelin
0

Vilken hungrig kille! Och vilken god smak han har! Här kan de tänka sig att smaka på avocado men inte mer än slicka lite.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

LinusCRX
0

Hihihihi… han är ju för gullig den lille fruktkillen. Tänk om Linus skulle vilja ha något sådant. Man har försökt… ligger det i generna Sandra_K?????

Charlie vet jag inte…måste prova…

A-M.H
0

…vilken söt liten "fruktgroda"…här äter ingen frukt..knappt de tvåbenta….men Gunvald är galen i isbergssallad….ja han är galen i mycket den killen…..ha ha ha..men inte i så nyttiga saker som som Fuffens..Glad

Aje-T
0

Men Fuffens, sötnos, han är verkligen knasig Kyss

AnnaOAstrid
0

Här är det sushin som hägrar eftersom matte o husse LÖÖÖV sushi!! det är orecis som hon kan lukta sig till det bara vi öppnar paketet..trots att hon är på våningen över :-)