Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 389 ggr
Lullan1
0

God morgon 27 April

God morgon, eller förmiddag kanske passar bättre Glad

Solen skiner och jag är inne och tvättar och städar… *suck* Det är ju tyvärr sånt som måste göras….

Hoppas att ni får en bra dag!

Leffe
0

God morgon. Här vet inte solen om den ska komma fram eller ej. Hoppas det går bra för er som är på utställning. Hemma hos mig sker inget speciellt idag.

Sköt om er

SandraK
0

God förmiddag!

Jag är jätte allergisk (pollen) så jag ska hålla mig inne idag, måste tenta-plugga. Tur att inte solen visar sig för då vill man ju ut.

MyTwiggs
0

God morgon! Idag var jag inte först. Det duggregnar lite här och jag sitter och grejar lite med hemsidan…

En skulptursida har jag lagt upp!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Usch,, Jag börjar känna av min magkatarr igen.. Det är inte skönt.. Här är lite småmulet idag men varmt ändå.. Ha en trevlig dag alla,..

aggeelin
0

Godförmiddag!

Vi hade en rejäl arbetsdag med flytt av kartonger och möbler. Katterna undrar vad vi håller på med, en av favoritplatserna försvann för Charlie igår (en liten soffa som han ofta sitter på). Nu är det två veckor kvar till vi flyttar första gången och det börjar bli ganska tomt här men ändå är det nog minst två rejäla lass kvar. Så onödigt det känns att flytta två gånger! Men känns då skönt att det går att den första gången ta det i etapper. När vi flyttar in där vi kommer att bo permanent blir det flyttbil och flera till hjälp så det går fort.

Lite trötta idag och jag måste jobba lite… Ingen sol men hoppas att den kommer till veckan. Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

LinusCRX
0

God förmiddag!

Ute på Internet igen. Vet inte vad som hände när ajg var inne förra gången. Kontakten bara kliptes av och sedan har inte uppkopplingen fungerat alls… är så less på Glocalnet… byte på gång…

Här är det pollen känningar också, men kan inte låta bli at vara ute ;-) Lite bättre idag när det har regnat.

Ha en bra söndag alla och ni som behöver en extra kram så får ni en av mig! Glad

Gittan
0

God eftermiddag säger väl jag. Det har varit en lugn dag. Ha nu en bra eftermiddag och kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer