Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 235 ggr
Leffe
0

Vad har ni gjort

Vad har ni gjort medan iFokus legat nere? Har någon haft abstinensbesvär, eller..
Själv har jag gjort om en uppfödares hemsida och satt igång och göra om färggruppsalbumet, men det är mycket kvar

aggeelin
0

Lite tomt var det… jag la mig i badet Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chikan
0

Jag har piskat Husse till att bygga klart buren på balkongen! Så nu får smågrisarna äntligen känna vind i pälsen igen. Hugin är bara ute när det är vindstilla - vid minsta vindpust så piper han in i lägenheten igen. Men han vänjer sig nog. Det tog nån vecka förra sommaren.

Förutom det så har det känns meningslöst att sitta och surfa när de andra fikar på jobbet eftersom iFokus har legat nere. Det är otroligt vad jag hänger här tydligen! Så mycket att jag faktiskt känt en liten tomhet nu när det legat nere! Förvånad

ylvan
0

Ja, jag har inte kunnat koncentrera mig på någonting. Var tom tvungen att söka tröst på rexringens halvdöda forum i brist på i.fokus Flört

Helt klart mycket jobbigare än jag trott, var det att vara utan. Det kan bero på att jag tyvärr råkade pricka in två dagar hemma med feber just när detta hände med sajten. Suck… Nu känns allt bra igen, även febern!

pallemaxwell
0

jag måste nog söka hjälp för mitt ifocus beroende Skrattande har saknat det enormt ;)

aggeelin
0

Hmmm - jag kommer att bo utan dator i tre veckor, den tiden jag bor i ett litet hus - innan vi flyttar till vårt nya hus. Hur ska det gå?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

emiya
0

Löste korsord. Läser om P A Fogelströms "Vävarnas barn". Hann faktiskt över halva boken!

Myste med missarna också, har inte varit hemma så mycket sista tiden så jag har haft dåligt samvete för demGenerad

Men visst saknade jag iFokus!

#2 Vi har loftgång att vara ute på. Känner igen det där med vindpustarna! De fäller ner öronen, tittar anklagande på mig och är inne fort som blixten!

#5 Lycka till, aggeelin! Det är svårt utan dator, jag vet!Glad

Buffy-co
0

Jag hade "tur" så jag var borta lite samtidigt som ifokus tydligen låg nere…har varit hos min mamma och varit med henne till starrop. på St.Erik..sov 2 nätter hos henne…
Slängde mig på datorn när jag kom hem- och Förvånad….inget Cornishrex-ifokus!!..
Blev så frustrerad av den "knäppa" lilla inloggningsrutan som kom upp, att jag var tvungen att maila LeffeD och fråga "Whats up???"…Räcka ut tungan

Haha-man tycker att siten alltid "ska finnas här" när man vill..

LenoreH
0

Försökt varit ute i det vackra vädret, nån öl har nog slunkit ned…

Blev mest irriterad att det verkade vara igång igår men jag kunde inte logga in eller ens se forumet……..

MyTwiggs
0

Jag har målat en tavla, förberett för matskålar med namntryck (blir jättefina, bilder kommer)…. och så har jag haft lite annat för mig…. Hehe…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Jisses vad jag saknade iFokus i torsdagskväll…. hemma ensam oxå, men jag pasasde på och surfa in på lite trevliga crx hemsidor Skrattande Jo man är ju lite smått beroende…. finns det piller??? Generad

Aje-T
0

Ja, visst är det lite läskigt. Blev ju alldeles nervös när jag inte kom in…