15 000...
…katter har vi snart i Pawpeds! Bidra gärna med fler stamtavlor!
Vi har också en hel egen server att fylla på med bilder, så skicka oss massor med bilder. Gärna färdigredigerade ca 600 pixlar breda eller något.
Det är SÅ SKOJ att jobba med Pawpeds!! 
Ja och nu är jag i gång igen också efter att haft problem
Så bra! Finfint, Anna!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad roligt! 

Jag bidrog ju med en katt igår Kom just på att jag faktiskt har en riktigt bra bild på honom .Ska se om jag orkar göra något åt det idag.
Medger att jag slarvat med att skicka in bilder på katterna.
Stolt ägare till tre La permer
Tänk vad ni är duktiga. Detta måste ju vara ett måste (nästan) för uppfödare. En eloge till AnnaS och LeffeD.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Har börjat få lite mer koll på pawpeds- och vad kul om alla hade foton..lite önsketänkande kanske..
Förlåt en dum fråga men..Tycker du man ska skicka in foton på kattsom är död
..och ej varit i avel *harkel*men har fin stamtavla..-samt på en levande fet kastrat
..vet ej hur "bra" eller intressant hans stamtavla är riktigt faktiskt..
Det är väl inte av allmänt intresse eller hur??eller?
Vad duktig du är förresten Anna!!!Jättejobb ju..
(och LeffeD! -vet ej vad du gör riktigt men vet att du också är involverad ju..)

#6 Absolut så ska du skicka in foto :-) Jag tycker det är superspännande att se hur katter ser ut! Det skulle ju vara toppen om alla katter fanns på foto, men det är nog en utopi…
Fantastisk med alla cornishar i basen!
#6 Jag tror att både AnnaS och LeffeD sköter databasen och lägger in katter. Sedan om jag inte misstar mej så lägger Anna in om HCM och Leffe bilder. Jag tror de har dessa uppgifter. Läser man på Pawpeds har Anna hand om utländska katter och Leffe de svenska.