Kärlek Cornishar och barn!
Min dotter låg inlagd på sjukhus i förra veckan och vår ena cornish som i princip vuxit upp med henne (han är 1 år och hon är 10 månader) hade saknat henne ENORMT (och mig med enligt husse) när hon var borta. När hon sen kom hem var han bara tvungen att hoppa ner och gosa i hennes säng. Lade sig och spelade död;-). Givetvis fick han inte vara kvar där. Men när de låg och sov tillsammans så tog jag en så jättefin bild som jag bara måste dela med mig av. Nog syns de att de här två är bästa kompisar????

Hoppas det inte var något allvarligt med din dotter.
Bilden är underbar, borde förstoras, ramas in och hängas upp på hedersplats i flickans rum. 
Er cornish liknar väldigt mycket min egen, fast eran låter bra mycket trevligare. 

Helt underbar bild…man blir varm i kroppen!!
Så söta båda två….
Hoppas din dotter mår bra nu!
Hoppas att lillskruttan mår bra igen! Härliga bilder! Vi har också en liten småtting här som är bästis med Fritz!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
söt bild!!! #0
Vilken otroligt söt bild! Hoppas att lilltjejen kryar på sig!

Hej! Jovisst är det Rexmyntas Morrgan Morrganit på bilden och vår lilltjej är nu helt frisk och sitt gamla vanliga jag igen. Dock har Morrgan fått en ny ovana att hoppa ned i hennes säng lite då och då och hon blir förstås överförtjust, även om hon blir väckt
! Men jag får fortsätta plocka ur honom och bara vara glad att de gillar varandra så mycket!