God kväll, äntligen igång igen! Ska också kolla "talang" med barnen. God middag och ett par glas rött magen och mannen nyss hemkommen från Spanien… så jag kan ju alltid sitta och pussa på honom om det blir långtråkigt eller så!
Ha en trevlig kväll allesammans!
Godkväll, här fortsätter vi att packa ner vårt liv i lådor, samt att katterna packar ner sig med jämna mellanrum… och vi packar upp dem. Igår packade Charlie ner sig i en kasse (vi använder även papperkassar till vissa saker) och när han skulle packa upp sig själv fastnade han i handtaget (han kröp alltså in i handtaget) och innan matte fattade vad som hänt var det lite läskigt, tyckte Charlie…
Nu måste jag sätta fart istället för att vara här… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll! Nu är Rexjen här och hon har hjälpt mig att förbereda lite på kattutställningen. Småbarnen har hälsat på Gråis som bor i lillkillens rum flera gånger och de tycker det är SÅ mysigt med Phoebes morbror här! :) Imorgon gäller det … vi ska upp tidigt och vara på plats redan 6.30 för att själva checka in och förbereda innan utställarna får checka in från kl 7. Dolleminas och Kissan med man kommer till Natali ikväll och bor där och sen på söndagmorgon kommer Metsäkansan från Finland (!!!) via flyg och nattåg för att ställa sin burma, inte Aino den här gången. Vi blir många iFokusare på plats, det vet jag, så vi kanske kan få till ett foto …?! :D
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, nu ska vi nog strax gå och koja … Nattis!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God kväll. Oj vad det har varit absinensbesvär. Tänk jag har fått tid för operation i mitten på juni - äntligen
Sköt om er och ha en bra fredagkväll