Pullan dag 56...

Oj, men shit vilken spärrballong. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Oh shit!!! Det var ingen lite mage! Ser verkligen ut som att den ska spricka när som helst!
Haha! Vilken otroligt underbar bild!

HAHAHAHA….*förlåt Pullan* men….hihihi….
Hon ser helt underbar ut - men stackarn säger jag..nästan "läskigt" tjock eller ??..hon kan väl knappt gå????
Måste bli skönt att få ut de små liven snart..
Eller - hoppar hon runt, smidig som en panter ändå..??

kan hon gå? Helt enorm mage
Kära nån, så ljuvligt rund!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jösses, vilken mage………….blir nog många fina små bebisar
OJ, otroligt stor mage. Gissar på 8 ….
Är nog en av dem största magar jag sett på en dräktig hona!! Är nog ett helt fotbollslag därinne! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hon var lika rund förra gången och då var det "bara" fem stycken. Hon är väldigt klumpig och kommer inte upp i mattes knä utan hjälp.
Kolla in den här bilden, här är samma tidpunkt i dräktigheten förra kullen.
http://www.rexdandy.se/images_preg/v9_1.jpg

Finaste Pullan… nu är det inte sååå länge kvar!

Men älskade lilla gumman, vilken mage! Härlig bild.
Jag blir så lycklig när jag får se såna fina bilder på stora magar! Hon är verkligen jättevacker, det döljer sig nog en och annan liten krulltott där inne 

Det är nog den största mage jag sett på länge, och jag som tyckte Tindras mage var stoor!
Spännande atts e vad den innehåller!
*gaaaah* Kommer hon spricka eller????? Pussa mormor Pullan från Phoebe och bebisarna!!! Lilla hjärtat …..
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Har det kommit något ännu?
#0 OMG!!!! 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

#16 Dag 63 idag, om jag har räknat rätt
Just nu ligger hon och jäser.
#18 Hehe ska bli spännande här är vi på dag 61… ska det bli dubbel live förlossning kanske ;P

#19 He he man vet aldrig!
Vilken mage ser ut som hon ska spricka ,( men gullig är den ) Många kramar från Dio och oss andra

#21 Härligt med kramar från er! 
Magen var lika stor då lilla Dio låg i den, och då var de "bara" fem stycken där inne…

sitter och väntar på att hon ska spricka snart så man får se vad som gömmer sig där inne!
(du tror inte att en liten synål i sidan på henne skulle göra så hon exploderar på en gång?)

Spännande att se hur många som finns i hennes jättemage!!
…
Det blir bergis 9 stycken…

Huh, huh! Lycka till - det ser både söt och nästan skrämmande ut!
Kom igen nu mormor Pullan!! Vi vill veta hur många bebisar du har där inne!!!!! Puss och tass från oss alla i Norrland!!
www.shaneequas.com
Har det blivit några småknattar ännu?

#23 Ha ha! Kanske ska jag prova, det verklar inte vara på gång än iaf, jag sitter och stirrar på henne och Pullan bara ligger och sover och jäser, jag hoppas verkligen inte att hon spricker!
#24 Nio stycken!
Nääää, hjälp! kommer du och hjälper mig stödmata då?
#25 Jag vet, hennes mage är både skrämmande och fashinerande att titta på.
#26 Pullan säger lugn, jag håller ju på med slutgräddningen av småbollisarna nu.
Dag 64 idag…
Postar med en bild på Pullan fför fem dagar sedan, hon sover vid mig hela nätterna och när jag vaknar lägger hon sig på rygg och vill bli kliad på den stora magen samtidigt som hon spinner och mjöltrampar *sötis*
Hahaha! Hon ser verkligen ut som att hon ska spricka när som helst! Stackars Tjåckis-Pullan!
Jag håller tummarna för att hon får släppa ut de där små sötgrinen hon har där inne och gissar samtidigt lite på vad som finns däri.
Tre vita katter, två hanar och en hona. En sköldpadda med vitt, en mönstrad hane och en som ser ut som en mini-Pullan! Slutligen kommer också en svart hona.
I den ordningen ;)

#29 Gaaah asså, du menar att det kommer att ploppa ut sju stycken!!!
Jag har bara önskat tre!!
Joel har önskat en mini-Pulla han med, så han blir nog glad ifall det kommer ut en sån. De måste komma idag, annars kanske Pullan spricker!

*harkel* Absolut!!
Förresten-hon ser föööör söt ut där på rygg…lilla tjockisgumman…!!

#31 Visst är hon för sööööt, förstår du hur mysigt det är att ligga med örat på hennes mage och känna dem sparka och klia henne samtidigt.

Hoppas det blir ungar i dag….
Det är ju outhärligt att vääänta, och din Pullan verkar ju nära gränen för att spricka.
Håller tummarna för en lätt och snabb förlossning med 5 friska pigga små krullisar.
#32 Ojoj stackars Pullan med den magen… kan hon ens röra sig? kan inte tänka mig att jag kunnat röra mig många meter med en sån mage… jag gissar på 6st!! 2 vita en av varje kön, en mini pullan, en röd hane och en svart hane och avslutningsvis en chokladtabby tjej *min dröm* 

Herre jesus! Så tjock var inte Alfa… med det inte sagt att Pullan har 10-11 stycken i sin söta mage. 
Vi tänker oss att pappa Rambo bär på maskad & chokolad också (det finns 4 blonda kattungar, som är 4 veckor nu efter Rambo; 2 vit & 2 som MÅSTE vara lilac/lilactabby maskad)…
Chocolatabby MUMS MUMS!! Och ett-par maskad också -- det skulle vara perfekt!!
#36 Ja men då hoppas jag på maskat oxå med teckning sååå snygga!!!
#28 Haha! Den där bilden är ju för härlig. Så du vågade visa den ändå? 

#33 Jag hoppas verkligen de kommer idag, det är olidligt att bara gå och vänta.
#34 Åhh chokladtabby det låter verkligen som en dröm!
#35 Pullan var i "större" matchform redan innan dräktigheten än Alfa 
#36 Ska bli sååå spännande att se vad Rambo och Sanna har bakat! Hoppas på choklad-Sannambosar! 
#38 Ha ha, ja, jag tänkte vad 17, de får se henne
Stackars Pullan, blir utviken toppless med denna magen på internet *ASG*
Skratta inte den fina katten
Fasiken, hon ska ju få bebisar snart och göra oss glada och stolliga(som vi alltid är när vi får se bebisbilder..)

Det har inte hänt något ännu, men inatt sov hon inte bredvid mig utan snarare på mitt huvud…sen när jag vaknade skulle jag klia magen.
Nu har bebisarna kommit!
Jenny får berätta mera själv när hon kommer här.
Wow! ÄÄÄääntligen!
Grattis mormor Pullan till hela högen!!! Vi vill se bilder på alla småsläktingar!!! Hoppas ni får sova under dagen, och då menar jag mest matte Jenny ändå .. *ler stort*
www.shaneequas.com

#42 härligt! Fast nu blir vi ju väldigt nyfikna, hålla oss på halster så där… 
Ojojoj vi vill ju veta NU!!!
#45 & 46: Näää, ni får allt hållas på halster! Klart Jenny måste få berätta allting själv! Även om iaf jag är sprickfärdig över att vilja få berätta!!! *fniss*
www.shaneequas.com
haha jag vet redan men Jenny får komma och berätta själv när hon har tid…
Blir nyfiken jag med om hur många den magen innehöll!!!!!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hi hi, nu är jag här, efter en hård dag på jobbet så måste jag såklart logga in här och rapportera innan jag gör något annat 
De kom inatt, sex stycken sannambosar blev det. Först ut var en svartsköldpaddstabby och vit tjej (89g), en minipulla med en stor stjärna i pannan
Nr två en vit skrikhals (111g), var helt säker på att det var en kille inatt, men nu är jag osäker. Nr tre en bruntigre tjej ev. med lite vitt (96g) Nr fyra samma färg (94g). Nr fem röd ev. tigre (87g) och sist men inte minst en röd ev. tabby (104g)
Ska tanka över bilderna från kameran så kommer bilder.
// Jenny

Grattsi till nykomlingarna i familjen. En häftig skara!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#51 Tack! Pullan verkar vara duktig på att göra paletter
ses i helg!
Vilka små gosingar! Det var något fler än de tre du önskade dig, men det var ju ett par dubletter så det kanske är därför. 
Bara 3 har aldrig varit aktuellt i den magen. Ja möjligen 3 ponnies i så fall….
Åh, jättegrattis till alla krulliga små godingar!!! 

Vilka små sötnosar! Är du säker på att den vita är vit då så att h*n inte är maskad? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#54 Japp, dubbet upp!
#56 Tusen tack!
#57 He he, tror du att du kommer att kunna hålla dig på din sida om gatan nu?
Jag har lekt med tanken, vi får se…

Grattis. Så skönt att allt gick bra! =) Återstår o se om den vita är vit eller maskad då. ;-)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Grattis till kullen!

#59 Tusen tack! Spännande att se vad det blir!
Vi ses i helg!
#60 Tack!

Grattis till de små!
Vilka spännande färger det blev, väntar ivrigt på rapport om vitingen är maskad eller inte….
Måste ju skriva grattis här med!! Än en gång jättegrattis till er!!! Pullan har gjort ett kanonfint jobb, o Rambo med ser det ut som ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#62 och #63 Tack vad gulliga ni är!
GRATTIS till bebbarna! Måste vara en lättnad för Pullan att magen kanske krymper lite nu
. Det var en riktigt galet stor mage… 

#65 Jo, det var den! Efter kullen ska hon gå på diet också
Hon har en osund inställning till mat.

grattis, #65 kunde inte låta bli att skratta åt din kommentar…