Tamsin 5½ mån - bildbomb!
Jag har varit usel på att fotografera Tamsin (S*Silkwave's Good Choice - syster till LinusCRX' Charlie här på forumet och omaks Bingo) under hennes tid här hos mig och det beror på att jag hoppats på att få köpa en ny kamera. Men när Bimsie-Lenas fotobesök i helgen ställdes in rotade jag fram några gamla uppladdningsbara batterier och dammade av min smått antika digital-Minolta - flera har ju velat se bilder på tjejen, inte minst stackars vällingmatte Anki. Nåväl, det är ju inga bilder av Lenas fantastiska kvalitet men här kommer i alla fall mitt älskade, spinnande, otroligt charmanta lilla matvrak. Aldrig haft så svårt att fånga en kisse på bild som den här hoppetossan dock… 
Åh så roligt med nya bilder på din lilla prinsessa. Hon ser helt fantastisk ut. Vilken päls och vilka lurar och vilken öronställning!!! 

Att hon verkar ha en härlig personlighet gör ju inte saken sämre
.

Hon är ju bara så söt.. Härlig look. 
Fin kisse!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Wow! Där har du en riktig prinsessa.

Hon är så vacker.
Stolt ägare till tre La permer
Åh, hon är otroligt vacker, lilla Tamsin!

Det är en mycket tjusig donna du har där hemma, men det vet du förstås redan. Kul att få se grabbarna också. Lycka till i helgen!
Wow! Hon är ju så tjusig!!!
Roligt att se henne! Ser att hon också gillar att sitta på axeln ;-) det är Charlies ny utkiksplats. Massor med nospussar från brorsan!
Underbar tjej!Vilken päls, vilka öron, jättefint!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Å så roligt att få se bilder !!! Hon motsvarar verkligen alla mina förväntningar/förhoppningar - och det må vara att hon är lik sin far, men jag ser min egen Pip (dvs hennes morfar i henne) Ögonen - uttrycket !!
Massor med pussar från gamla familjen..
Härliga bilder! Gillar särskilt den med kattrådet i köket. Den bildern fångar verkligen väldigt mycket av känslan med att ha cornish.

Vilken snygging…!! med bl.a. såå fina öron/öronställning..
Jag har ju sett både Bingo, Kenny och Charlie på utställning - den kullen är något extra….

Det är en riktigt fin tjej du har! Ska bli kul att se henne igen på söndag! = )

Oj vilken fin tjej! Ett riktigt guldkorn!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Wow! Hon har utvecklats mycket! Men hon var ju så fin från början. Örön, päls, profil.. Min lill-Steve och Ruth har gjort bra jobbet med kattungar - grattis Anki& Clee igen!

Otroligt fin kisse! och röööd!

Ojoj vilken vacker tjej och vad fint hon har utvecklats! Hela kullen var riktigt läcker men hon var min favvis
Vilken sötnos!!

Hon är verkligen urtjusig!

Hon är verkligen en guldklimp, otrolig vacker liten dam.
Hon är en otroligt vacker tjej, och med så himla vackra föräldrar förstår jag det! :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tack för alla jättesnälla kommentarer! Ska anförtro er också att just i detta nu blir Tamsin plåtad av Lena Lindström så snart blir det finfina bilder hoppas jag! :D

Ohh. Det blir fina kort.. Lena är en superfotograf..

Hon är jättefin, men det visste vi ju redan att hon skulle bli. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hon är superfin, härlig profil! Och kul att det fungerar bra med grabbarna också. :-)