Crazy Horse

Grattis!
Jättegrattis!!!
Grattis i massor!! 
Bilden är både suddig och dan, men kattungen mår prima! Tack för alla grattis och hållna tummar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis.. Härligt med smått..
Grattis

Välkommen till världen! Skönt att allt verkar ha gått bra till sist.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis till lilla sötnosen! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

stort grattis
Grattis!

Grattis!! Härligt att det kom en liten till som mår bra!

Men vad roligt! Stort grattis!

Jättegrattis! Skönt att han inte brydde om dom andra, som hade mera bråttom. (Eller har jag fattat något på tok? :)
Grattis till lillen! Härligt att det gick bra!
Grattis till nummer två!
#14 nejå, Crazy Horse är född när han ska, och de andra kom alldeles för tidigt. Jag tvivlar på att den lille vite klarar sig..

Usch Eine, det är alltid lika jobbigt om man förlorar en.. håller tummarna.

Grattis till lillkrullisen.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis Eine, dock hoppas jag att lille vite ska klara sig också.. man kan bara hoppas.. naturen har sin lilla tanke bakom allt…

Men den vita har ju hängt i så många dagar nu, verkar ju vara gott gry i den? Hoppas verkligen att den kan få leva och bli stark!

Grattis till ännu en och håller tummarna extra hårt för den lilla vita bebisen!
Grattis! Vi hoppas att vitingar ska klara sig!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
De lever ännu och letar mammas tutte. Den vite går inte upp i vikt och det oroar mig. Men han är prematur och det är ofta sådana små vänder tillbaka till himlen..
Grattis till nya lillbebben!! Håller tummarna för att lille medicinmannen ska klara sig oxå …!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#24 Tingeling var ju fostermamma till två MCO för några år sedan. De var födda en vecka för tidigt, mamman snittades för att hon var sjuk. Jag minns att de var klena och låg stilla i vikt under en veckas tid. Jag stödmatade dem lite, men mest satt jag och stöttade dem när de skulle dia. De var så trötta att de inte orkade hålla kvar vid spenen annars och om de fått välja själva skulle de förmodligen bara sovit. Efter 1-2 veckor var de dock så starka att de orkade fajtas om spenarna med Tingelings egna fem som var en vecka äldre. Den gången gick det bra.
Observera att jag bara talar om detta för att peppa, inte för att jag tror att jag har alla svar eller vet precis vad som ska göras, du har många års mer erfaenhet än jag! You go girl!
Tack Angela! Det var underbart att få höra att det gick bra för de små Maine Coonerna! Det hade jag helt glömt att fråga om.Nu fick jag mer hopp!Den vite beter sig som du beskriver, och jag får väcka honom, lägga till honom till juvret och stötta.Tack igen min vän!
#27 Ge inte upp än på den lilla vita… finns ju en chans i alla fall. Här hålls alla tummar och tassar att alla ska klara sig.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Vi håller oxå tummarna för dina små!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Grattis! Håller tummar och tår för att allt ska gå bra.

Grattis till en fin liten kille! Här hålls också tummar och tassar för den lilla vita!

Grattis eine till dem 2 små, vi håller tummar och tassar här för att lilla vita klara den