vill se magbilder
min lilla Elin skall ju få kattbebisar om dryga veckan
som jag räknat borde hon ha gått ca 50-57 dagar idag..
rätt så liten .. men förra kullen var hon inte heller jättestor
bifogar en bild från förra gången då det blev 5 st krulliga också vid ungefär samma tidpunkt
vore jättekul om andra kan lägga aupp…alltid roligt att se bebismagar.. jag älskar magar på gravida kvinnor med.. vackert
kram alla..och ha en trevlig vårdag..jag ska ut nu i skogen några varv med skogen

nehepp.. inga som har några bilder..synd

Pullan dräktig nu, dag 65 idag, på bilden dag 56…innehållet är fortfarande okänt.
Fler bilder på Pullans mage förra kullen finns på hemsidan vecka för vecka under dräktighetskallender.

pullan var ju hur stor som helst
elin fick 5 krullisar förra gången. men var ungefär lika stor som nu
kan inte hitta ngn bild alls sen dess.. bytt dator mm..

hur ska ja veta att det är dax… läst nånstans att tempa kan man ha likadan som man har till människor..
ge mig tips så jag kan vara redo
hehe

#11 Vilken dag är hon på? Temperaturen kan sjunka från 38,5 grader till 37,5 grader ca 24 h innan förlossningen, inget som vi har testat. Du kan hålla utkik efter om magen sjukner ner och efter slemproppen. Hur "berättade" hon för dig att det var dax förra kullen?

hon var hos hanen i 2 veckor hämtade hem henne den 8;e mars..
så idag kan hon vara mellan dag55-60 ungefär
hankattägaren sa att de började hålla på då hon varit där en vecka ungefär och det var kring den28-29 mars

förra kullen så var hon väldigt jamig precis innan…
ville vara nära mig o hwlst på mig i sängen… skulle föda i min säng.. vägrade krysta om ja tog ner henne.. men då hon ficik som det ville kom allt igång

#16: 

#16 hahah skojig bild jue
hoppas min lille växer lite mer sissta tiden här..
#16 Hahhahaah! Kvälllens asgarv. tackar tackar.