Moder Theresa? (bild)
Kan inte låta bli att lägga upp denna bild här också, jag hittade Semla för en stund sedan, när hon gjort en koja av min munkjacka. Hon är såå söt, ser ut precis som en liten nunna! 
För övrigt hälsar Semla att hon är mästerbyggaren av kojor. Inte ens ett A4-blad är för litet för att försöka krypa in under för en lite extra mysig stämning! *kär*

Haha, så söt hon är! Det där kojbyggandet känner jag igen, vi har också riktiga byggmästare här hemma, ingenting är för litet eller för trångt. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vad sött!

Ha ha, vilken sötis!
Himla söt katt!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
En ljuvlig bild, hon är så söt och oskyldig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
helt underbar bild på en söööt katt!!
Vilken fin bild. Gosegumma.
Vilken gullig bild!!
Gu så sött!
Vad gullig hon är!
Semla tackar för alla snälla ord och förkunnar att hon är minst lika blid och from som hon ser ut. I alla fall om man tittar på den andra bilden ;)

Hahahihi…guuud så söt hon är!!och vilka vackra stora ögon!!
Här kan man ju då inte se hennes öron…hihi
#12 Jaha..du tycker hon ser särskilt blid ut på sista bilden..?
Jag tyckte hon såg mest vän ut på första
….på andra #11 tyckte jag hon såg lite full i fan ut - så nästa steg var inte ett kattrace??

Vilka underbara bilder och vilken härligt söt och galen tös du har där.

Det var det gulligaste jag sett på länge! 
#13 Nästa steg var ett kattrace och hon tog med sig sin "koja" en bra bit! Det stämmer precis med hur vän och blid hon egentligen är! :D

Vilka härliga bilder! =) Jag har också en tjej här hemma som är duktig på att bygga grottor. Det är sällan jag hittar henne sovandes ovanpå någonting.