Måste bara få visa...
…hur lik Ringo är sin pappa Steve. Jag slogs av det igår när jag satt och uppdaterade hemsidan med bilder att de är ju galet lika när de är i samma ålder. Min lilla prins!
Ringo (S*Magicbrook Jaques Clouseau) 4 månader.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Steve (FIN*Alchemist Remus) 5 månader.
Det skiljer förvisso en månad mellan bilderna och det syns, men jag tycker ändå att likheten är slående!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Ja de är mycket lika varandra, =lika snygga!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ja, det har jag också tänkt på! Ringo kommer bli en riktig snygging (precis som sin far) när han har växt upp!

Väldigt tjusiga.

Kul att de sitter på nästan samma sätt på de båda bilderna också.
De är väldigt lika. Inte illa att brås på sin far när han är så tjusig!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

De är så stiliga båda två! Ska bli kul att se hur han blir som vuxen, än så länge verkar det lovande 
Han är så FIN! Jag vill bara pussa på den där söta nosen som sträcks upp i vädret.
I helgen kommer Lena Lindström (S*Bimsies) och tar bilder på Tamsin, hon är ju fem månader nu, och jag lovar att lägga ut bilderna här! Ska bli så kul att se om hon är lik papsen! :) Ställer ut tjejen nästa helg (26-27 april) på Spinneriet också, ska bli såå spännande!

Snyggingar båda två!!

Söta grabbar!!!! De är verkligen lika varandra!
#9 Åh vad spännade. Hon är ju så duktig på att fota!
När Ringo blir vuxen dom två ska se exakt likadana ut!
Puss puss pojkar!!
Oj oj Lika som bär är de !! Ska bli så roligt att se hur din snygga grabb blir som vuxen !
#9 Jag längtar efter bilder så jag nästan dör… Lilla gumman hon fattas mig …(Fast jag vet ju att hon har det BÄST hos dig..)
Det här är ju värdelösa bilder rent tekniskt men jag försökte ta bilder när hon poserade snarlikt halvbrorsan och pappa och faktiskt - de är kusligt lika! Jag kan faktiskt inte skilja Tamsin från brorsan på första bilden!
Det skulle möjligtvis vara att Tamsin är lätt att känna igen på sin tilltagna fettreserv mellan bakbenen.