Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 21 April!

Nu tänkte vi ta en sväng till solna!

Ha en fin dag!

Gammelgeten mår prima, och saknade nog bara Hanna…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Anna77
0

Vaken och väntar på samtal från veterinär.

Soligt och varmt här, ska ut och gå för att få lite annat att tänka på. Hunden uppskattar ju verkligen att det är varmt och hänger gärna med ut och går ett par timmar.

Tack för att ni håller tummarna för oss med katten Nilsson!

Ha en bra dag.

Eine
0

God morgon. Vi håller vår Nilsson-tumme.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cherish
0

#0: Skönt att gammelgeten mår bättre idag!!! :D

#1: Håller tummar, tassar och tår för att allt ska gå bra med Nilsson idag!!! Jag hoppas veterinären opererade bort det sjuka så att ni får många, många fler år tillsammans!!! Många kramar!!!

Här jobbas det igen efter en städhelg!! Har även fått lägga pannan i veck i helgen för att författa brev på tyska - huuu! Många år sen jag pratade och skrev tyska och oj sååå ringrostig man är! Men det är lite skoj, en rejäl utmaning!! Nu närmar sig helgen med stormsteg och jag har sån ångest - ska ju lämna ifrån mig första bebisen efter utställningen!!!!!! *gaaah* Vill inte, vill inte …. HUR överlever ni andra uppfödare den här våndan??? Jag hoppas att första gången är värst …

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Leffe
0

God morgon. Dagen började med att kolla tråden om katten Nilsson. Han är väl det enda man tänker på för tillfället.. Håller alla tummar. Kommer att få främmande idag. Väntar också ett brev. Jag har ju blivit överförd från Karolinska till Löwenströmska sjukhuset ang operationen. KS sa att jag skulle få ett besked de närmaste dagarna

Sköt om er

Anna77
0

Tack från Nilsson och mig, ni är guld värda!

Avots
0

God förmiddag!

Var ute på en härlig morognpromenad med hunden, det var ritkigt vaarmt, och vindstilla, norrviken låg nästan spegelblank…

Efter det så har jagsuttit vid datorn med pappers arbeter och  i alla fall fått i väg min deklaration, puh….

Resten av dagen går i lungets tecken!

Gittan
0

God dagens. Har fått en häst till gården nu. Barnen är överlyckliga. Så ska det komma fem får till.
Håller tummarna för Nilsson"

Ha en bra dag och Anna77 var inte orolig, Nilsson blir bra.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MyTwiggs
0

God kväll!

(klart att jag var tvungen att lägga in ett god-kväll-inlägg, när jag hade sagt det, Leffe!)

Myra och jag har varit på besök hos Leffe idag. Vi hade trevligt, träffade fina katter, snackade och drack te.

Ha en fin kväll allihop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Anna77
0

#7 Tack så jättemycket!

Vad alla är snälla här!

Har varit ute och gått en sväng och nu ätit lite tacos, försöker att inte tänka på det hela tiden..

Sov gott mina vänner.

LinusCRX
0

Sov gott Anna och alla ni andra!

Leffe
0
Leffe
0
EvaG
0

#8 Visst har han trevliga och härliga katter! Den bästa av dem är tyvärr inte kvar längre - Mirre.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer