God morgon 20 April
Nu rasar snart vintern! Sjön var blank som en spegel och solen riktigt värmde nu på morgonen. Underbart…. om inte…
… min gammelget verkade knackig och åt inte någon frukost. När jag gick in i hagen och gosade med honom så känndes han helt varm och slö. Igår var han i toppform och körde lekturnering med de två svatvita. Hoppas han piggnar till, annars blir det veterinärbesök.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon alla. Här går jag och vänta på Bjutts bebisar.. jag tycker att hon i några dagar nu fått en hård ömsom mjuk mage men inget händer..Jag Börjar bli lite ängslig nu..Hon mår bra och sover,äter och kelar..
Själv är jag helt färdig.. Jag har kraftiga sömnsvårigheter och sitter uppe till tre-fyra på nätterna,sover två till tre timmar och vaknar ,helt omöjligt att somna om. Finns det någon som har goda råd om att somna som inte innebär att äta sömntabletter..??
0#Hoppas gammelgeten kryar på sig…
#0 Nämen! Gammelgeten som var så pigg igår! Han kanske saknar mig. 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska göra iordning kattmat iaf.

God morgon!
Temat för dagen är STÄDNING!
Såååå trist men det måste göras….
# 1 om det blir för svårt att sova brukar jag väcka Myra och pladdra med henne tills jag är helt färdig. Du kan få låna henne om du vill
Annars kan du ringa och pladdra med mig.
#2 Ja, han gillar ju dig. Nästa gång du och Jimmy kommer hit får ni väl ta med Fra hem, vi har ju fått två kattungar av er, så då är det ju dags att ge er något tillbaka.. Visserligen fick ni ju delar ev ett djur eller två igår, men det kanske inte är något att gosa med direkt.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Haha..villken syn..Jag får hyra Myra och väcka henne mitt i natten, Myra,,sov du,, jag kan inte sova,blablabla

Morrn, morrn!
Tänka sig. #3 Du och jag har samma Tema på dagen!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Här är det också det fula ordet STÄDA.
Hoppas din get piggnatr till.
#1 Har du svårt att sova kan du gå in och pladdra på Nattsudd iFokus. Där pratar man om allt eller inget. De har också en grupp dit man får ansöka om att vara medlem där man tar upp mer känsliga saker.
Sköt om er
God morgon. Vi har fått kattunge i natt! Jag har inte sovit bra men är jätteglad!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag!
Vi tvättade fönster igår. Vi har inglasad balkong oxå…….men nu när solen lyser igenom nytvättade fönster så känns det sååååå härligt!!!
Vi hann även gå en tur ute på Djurgården inklusive brunch på Djurgårdsbrunns värdshus, mums.
Idag har vi inget inplanerat.
Ha en härlig söndag!!!
Godmorgon!
Solen skiner! HÄrilgt! Igår körde vi ett flyttlass ut till huset som vi ska bo i under tre veckor (flyttar ut helgen den 10 maj) och idag blir det jobb, har inte hunnit med allt jag ska… Katterna hjälper till att packa i lådor och ibland är det risk att de packar sig själva…
#8 måste bara undra, kattunge, jag vet att du fick en kattunge för några dagar sen, har du en till katt som fått ungar nu? frågar alltid nyfiken…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#8 Nej det är samma hona!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon
VI är på väg och säga "föväl" av Figge o Skirner. Nu skall alla papper skrivas. Känns lite motigt, men endå skönt.
Men alla andra katter har levt upp nu, så 6 katter är nog lämpligt. Inte mycket bråk hä rnu inte. Kommer dock sakna killana otroligt, men de har ett underbart hem, det känns.
Grattis Eine till eftersläntaren! Läckert!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon !
Städningen hos oss gjordes igår….tokskönt idag !
Solen skiner för fullt…härligt…ska iväg ut på jakt efter ett nytt batteri till HD:n…på HD.shopen kostar de 1 800…tror de är lite billigare på Mekonomen el Biltema….
Vad jobbigt för er som inte kan sova….jag tror jag är en sömnbegåvning…där jag lägger mig där somnar jag..kanske skadad av alla år jag stått i narkosgaser…
…det finns CD:n att köpa med avslappningsövningar…ja ni vet..ta ett djupt andetag osv..där man får hjälp att "styra" sina tankar som jag vet många tycker är bra….jag har själv provat men somnat långt innan CD:n tagit slut… sen finns det ju insomningstabletter och det blir ingen "hangover" av dem nästa dag.. som kan vara till hjälp en period för att bryta ett "mönster"…..
Ha en jättebra söndag !
God dag!
Underbart väder idag. Vi har passat på storrensat nu när vi har haft grovsopscontainrar i området denna helg. Grabbarna har fått varit på balkongen en stund, men nu ska jag iväg och skjussa husse till gymmet och själv köpa kattmat och sand. När vi kommer hem igen har nog solen hunnit komma fram bättre för att värma vår balkong hela em.
#13 Måste vara narkosgaserna ;-) Känner igen sedan jag jobbade åp lab med mycket eter…. då sov man gott ;-) Åhå - det är HD dags… cooolt!
Önskar alla en skön söndag!

#1 Jag har också sömnsvårigheter.. Tror det beror på att solen plötsligt visar sig, och så har det varit fullmåne nu. Prova Valerina Forte, hjälper inte alltid mig, men kanske dig. Finns på hälsokost och matvaruaffärer (Hemköp & Coop forum), ger ingen "baksmälla".

Goddag!
Idag flyttade Neffi och jag har gråtit floder.
Det kändes jättetungt, mycket också för att hon stannat kvar så länge så att hon nästan blivit en del av kattflocken (fast sanningen att säga hade hon nog aldrig riktigt passat in, hon är för intensiv och krävande för de andra katterna). Men jag vet någon som blir glad att få hem sin lilla skrutt, "elizette" får bomba er med bilder när lillan installerat sig.
#0 Hoppas gammelgeten snart blir bättre!
#8 Grattis!!
#12 Usch, jobbigt… Men man gör ju vad man gör för att de ska få det så bra som möjligt, även om det inte känns så trösterikt när man står med gråten i halsen och undrar vad man håller på med. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God kväll,
Vi har haft en underbar dag ute i solen och vårens första solbränna har hittat till mitt ansikte, jag ser numera ut som en bränd tomat i fejan, hoppas att det lägger sig tills i morgon 
Åkte dock på en väldigt "oväntad" utgift idag, var tvungen att köpa nytt batteri till bilen då vi för 2:a gången denna veckan stod utan bil när vi skulle iväg… 1400 spänn gick det på
så här veckan innan lön *suck* Bilar är bara ett dyrt ont…
Hoppas att ni har haft en bra dag!