Photoshoplek
Haha! Vad fiiint!

Ohh Fuffens har såå fin ögonfärg. Fick ett par ok kort på honom nu sist. När jag äntligen fick se ditt vardagsrum.. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Har Fuffens så där oranga ögon i verkligheten eller har du dragit upp färgen lite? Häftiga kort hur som hellst!

Urläckert!!!Du är jätteduktig på att fota och fixa..
Jag vill också kunna photoshop…
Jag får väl lära mig helt enkelt kanske..Tänk vilka mysiga foton man kan göra och sätta upp som fotomontage..

Häftigt! Härligt att du varit iväg och fixat prylar till balkongen. 

#4 Han har verkligen den färgen! Han är superläcker!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#2 Tackar!
#4 Japp. Som Natta säger så är han verkligen så där apelsinfärgad i ögonen! Det är lite läskigt ibland när han spänner blicken i en. Haha!
#5 Det ser mer avancerat ut än det är. Det är faktiskt väldigt enkelt när man har lärt sig det en gång. Det finns en jättebra hemsida där man kan lära sig använda Photoshop, men jag minns inte nu vad den heter. Jag kan återkomma. Pm:a mig om du vill!
#6 Ja, jättebra! Nu ska det bara byggas också…
#8 Oooo! Har du den bilden lite större? Jag skulle jättegärna vilja ha den om jag får? Det vore jätteläckert att göra samma grej med den som jag gjort med bilderna ovan.

Helt fantastisk färg! Jag har ju såklart sett andra cornishar med orangefärgade ögon, men Fuffens kändes så otroligt intensiva, särskillt när bilden för övrigt var svart-vit. Cool.

#12 Tack! Roligt roligt att leka. Det är helt lugnt att kapa tråden med fina Saga förstås!

Häftigt på #8 ser det ut som de är "spegelvända". En ljus med mörka ögon en mörk med ljusa ögon typ att de tagit kompisens pälsfärg till ögonfärg.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Återkommer och pmar om det senare-Tack!!
Otroligt att Fuffens har så knall-brandgula ögon…jag trodde faktiskt du förstärkt färgen…Urläckra ögon - har aldrig sett det på någon annan katt!!

Guuud så söt han är….och underbara ögon!!
Tyckte nästan de var lika starka i färgen som på de andra fotona faktiskt….
Hugin och Fuffens är … Miaooo!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Wow! Vilka fantastiska "ögonbilder"!
Gjorde om med ett filter dock…