God morgon 19 April
Oj, vad jag var uppe tidigt en lördagmorgon…
Igår var vår BARF-leverantör här med ett lass och idag får vi besök av ett par tokar från Fjugesta. Hur ska detta sluta?
Igår hälsade en väninna på som har en löpande hona hemma. Det talade hon inte om i förväg inte, utan Fritz upptäckte det själv. Han har hojtat ganska ordentligt sedan igår kväll. Kommer hans oro att hålla i sig tro? Han är lite extra gapig nu på morgonen också. Hankatter!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon! Idag ska vi möta upp massa vänner på lek och buslandet här i Örebro. Undra vilka som kommer vara tröttast ikväll…barnen eller vi? ;) Ikväll sker premiärgrillningen på balkonen. Hoppas nu att det blir sol :D
Ha en fin dag! 
God morgon! Här blir det att städa och röja för till veckan har jag inte tid. Nästa helg kommer Rexjen och Metsäkansan hit och bor hos mig - ska bli såååååå skoj så allt måste förberedas i helgen!! Det är ju utställning nästa helg …. ;) Dessutom flyttar första bebisen nästa söndag *lätt separationsångest* så allt måste bli klart med kattungepaket, avtal osv …
#1: Hahahaha, jag VET vilka som kommer vara tröttast!!! Hoppas ni hämtat igen er efter dunderkuren ;) så ni är laddade nästa söndag när vildbattingen kommer hem!!!
Det är ju så att Geiputausa kommer att bli mina blivande fodervärdar, mina första nånsin …. *gulp* Vilken bebis det blir avslöjas efter nästa helg, när bebisen landat hos dem. ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God morgon!
Har haft en lång mysfrukost med pannkakor, rostat bröd te, juice och annat gott. Mannen är på cykelsemester i spanien så jag har barnen och katterna alldelse för mig själv…Ska ta och göra en liten våruppryckning i hemmet och på balkongen om solen och värmen kommer frammåt dagen, just nu är det lite för kallt och molningt för att ha balkongddörren öppen så länge.
Ha en bra dag allihop!
Idag ska här möbleras och städas… ska flytta mitt sovrum/datarum/tvrum in i vardagsrummet där det finns mer plats… där kommer även Bellini's bolåda att hamna så hon har gott om plats och så jag har nära till henne.
Blir mycket att göra men som tur är har jag min mamma som kommer och hjälper mig med det :D
Ha en bra dag alla!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

God morgon!
Var ute igår med kollegorna och det var supertrevligt. Skoj att lära känna dem lite mer. Det är inte lätt att lära känna kollegor på ett konsultföretag, vi är ju sällan på kontoret… Jag och min andra kvinnliga kollega fick uppdraget att fixa så det ser snyggt ut i entrén/köket/matplatsen, det är nämligen det första man möter när man kommer in och hittills har 15 grabbar huserat själva på kontoret…. Det tyckte det var så skönt att ha kvinnliga kollegor nu
Jag tycker det ska bli så kul!!! Min kvinnliga kollega var inte med igår men vi har i veckan diskuterat vad vi vill göra och det var det jag presenterade för chefen och han tyckte det var kanonbra!
God dag. Precis vaknat och som vanligt sover katterna vidare. Ska bara ta det lungt. Kolla på teven myckey sport idag. Jo jag kommer in i Pawpeds igen och ska väl lägga in och flytta lite bilder
Sköt om er

Här städar man och håller på att fila på en V75 rad. Idag ska jag vinna miljoner…. eller i allafall 100 kr så att det går runt 

Goddag!
Sitter och väntar på att mina föräldrar ska komma på besök och har lämnat in min v75-rad så att pappa och jag kan sitta och kolla på travet ikväll (och i eftermiddag, det är ju direktsändning från Olympiatravet!). Har haft en svacka i mitt travande, men jag ska nog ta mig i kragen och börja lämna in en rad varje vecka igen, det är ju trots allt väldigt roligt.
#3 Mmm, det låter riktigt härligt!
#7 Jag håller en tumme för dig när travet går ikväll. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God eftermiddag! Nu har vi haft finbesök och Myra hade bakat en fin äppelkaka som vi vill bjuda er på!
Varsågoda!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God eftermiddag. Äppelkakan ser jättefin ut! Här börjar det bli ordning på huset. Det kommer att bli jättemysigt. I kväll ska jag i alla fall se Så ska det låta. Hanu en bra lördagkväll allesammans.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God kväll!
Ett dagsverke gjort hemma idag. Planterat om behövande blommor och satt upp spaljéer på balkongen och planterat lite där. Så nu är det så där lite fint och vårkänsla…. Linus bevakade varje tag med balkongen så att blev korrekt gjort och lille Charlie stannade hellre inne och sov…
Nu är man trött i fötterna så det får nog bli lite softande i tv-soffan ikväll…
Nä nu säger jag god natt