Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettmin-kattklubb
Läst 1593 ggr
Leffe
0

Extra årsmöte Rex United

Rex United har extra årsmöte den 10 maj kl 10 på SNRFs utställning i Uppsala. Ärenden är nya stadgar och behandlig av en motion att öppna föreningen för Sphynx och andra nakenkatter

Eine
0

Jag kan äntligen vara med på ett årsmöte, i alla fall planerar jag det. och att inkludera nakenkatter(eller andra katter) i Rex United är jag totalt emot, det kan jag säga redan nu.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Jag vill heller inte ha in dessa raser i en rex-förening. Det finns ju rasringar för dessa raser också.

kissan78
0

Håller med, tycker inte alls att andra raser än just rexar ska vara med i Rex United. Har ingen möjlighet att komma dessvärre…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

#3 Poströsta!!!

kissan78
0

#4 Smart!! Tänkte ju inte ens så långt! Generad

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

EvaG
0

Går det igenom tror jag att den andra rasringens medlemsantal kommer att öka

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Ja absolut, RU förlorar nog många rexmänniskor dit i så fall.Och NRr är redan stor!

Sewena
0

Det finns en klubb som heter SARA, som betyder:
Sphynx And Rex Association. Visserligen på engelska men ändå.
Det finns även en klubb i Danmark som heter Rex o Sphynx klubben. Det finns text på både danska o engelska.

Jag har absolut inget mot de nakna katterna för jag skulle vilja ha en själv, men i en klubb som heter REX United hör de kanske inte hemma. Har ingen möjlighet att komma men hoppas på det bästa!

Eine
0

Du kan också poströsta..

Jag har inget emot någon ras alls, men rex är och förblir lockiga, och är de enda som är det.