God mogrgon 16 April!
Här är det som vanligt full rulle. Allan leker i klösträdet bakom mig. Vi trodde att han aldrig skulle komma underfund med att det går att slita bort pälstyget om man anfaller kanterna kring ingångarna i gömställena, men nu ramlade den poletten ner också, till mitt stora förtret.
Jag skrattar uppgivet till supportrarna på mitt webhotell. Jag ställde frågan "Hur byter jag färgen på menytexten på min hemsida?" för det har verkat orimmligt svårt. Färgen fäster inte tyvärr, och jag vill inte ha den beigebrun. Jag fick nyss svaret att "det är tyvärr inte genomförbart på något smidigt sätt". Hahaha! Ett av de största webhotellan jag känner till.. Jag blir bara så road av detta! REKLAMATION!
Ha en fin dag alla vänner!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Hos mig har katterna också slitit bort tyget. Tänk att katter är bra finurliga. Det där med färgen påminner mig om när färgen försvann på min förra teve och jag gick till radioaffären och frågade vad det var för fel när färgen runnit. Blev så full i skratt när expediten bara stod där med en jättekonstig min. Han fattade ingenting.
Sköt om er
God morgon. Det går att byta färg så klart, fråga vad *ett smidigt sätt*är och vad de kan göra annars? Dålig reklam ujuj, det skulle jag allt påpeka för dem..Byta hotell kanske vore något?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Byter man inte färg i datan via hemsidesprogrammet
Jag gör det, men det kanske kan vara olika, kanske man kan ha fått en *färdig* sida?Så trodde jag , men jag kan inte allt..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag skapade hemsidan efter en färdig mall, eftersom det skulle vara enklare… Jag är kanske lite dum på datorer för min ålder, men jag tänkte att det skulle vara smidigt. Icke! Och inte svarar de inom 24 timmar som de sagt henner! Fyfyfy!
www.mytwiggs.com
#5. Jag har lärt så mycket att jag vet att färgerna kan vara olika från data till data. Annars kan jag inte så mycket jag heller. Jag har t ex gjort min hemsida i färger jag gillar. Så går jag hem till en kamrat och säger nu har jag gjort om min sida. Till min förvåning har min sida andra färger där.
TYcker att om man går via en mall och ett företag som "säljer" sådant så är det skandal att du får vänta så länge på support. Men de kanske har så många som hör av sig så de inte hinner med
# 6 Ja, så kan det vara, men i detta fall har jag lyckats byta färg på allt utem menyn. Jag ändrar färgen på menyn, men så fort jag sparar så blir texten beige igen. Kasst!
Jo, jag sa det att jag nog kommer att reklamera om de inte hjälper mig. Hur svårt kan det vara för teknikerna att ta reda på hur jag byter färgen på menyn liksom?
www.mytwiggs.com