Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 679 ggr
chikan
0

För exakt ett år sedan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom precis på att min nya Avatar är tagen för EXAKT ett år sedan. Det är även de här bilderna på lillgrisen.

chikan
0

…solgris…

chikan
0

…sovgris…

chikan
0

…spangris…

chikan
0

…klättergris…

La_Joz
0

Åh! Söta, söta Fuffens! Ja, de bilderna kommer man allt ihåg! En riktig charmör är vad han är!

A-M.H
0

….min favoritgris….Kyss..puss på dig söta underbara Fuffensgrisen…

Buffy-co
0

#2 Halledudanemej…vilken söt sovgris!!!SÅÅÅ ljuvlig bild!!Kyss

Ja..de andra bilderna var också helt underbara…sååå söt Fuffens!!

MyTwiggs
0

Vilken underbar gris du har!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Det är helt underbara bilder chikan! Jag blir glad varje gång jag ser dem och så sitter jag med ett litet fånleende och bara tycker livet är bra, älskar alla bilderna med den med trädet har jag inte sett förut, så den blev en ny lite favorit. Han ser ju så skojig ut, lilla lilla Fuffiluren och stora stora trädet liksom. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

geiputaus
0

#2 Är nog den sötaste bild jag sett på år och dar!!

Spotless
0

Vilken härlig liten kulting han var! Bilden i #4 är helt underbar.

chikan
0

Kul att ni gillar bilderna! Det gör jag också. Han var och är ju världens sötaste lilla skitgris så det är inte så svårt att få till bilder där han är alldeles bedårande. Det är tur för er att ni inte har träffat missnöjda Fuffens…

Buffy-co
0

Alltså..måste tjata lite…#2 skulle man ju vilja ha som tavla i sovrummet…Kyss

chikan
0

#13 Tjata på du! Det går så bra. Flört Jag gillar också den bilden väldigt mycket. Det är lite synd att den blev så ljus. Men det skulle säkert gå att fixa till lite i Photoshop först om man bestämde sig för att göra ett "riktigt" kort av det. Han var så himla gullig den perioden när han sov i kattgräset. Och luktade som en katt som varit ute hela dagen - jord, gräs och solvärme.

AbigailGabble
0

Jag älskar klättergrisbilden! Skrattande Den är så underbar: En liten, liten Fuffens och ett stort, stort träd.