Bilder på Sioux-kullen
Tänkte visa lite bilder från förra veckan när de var ut på altanen för första gången. :)
Först ut Winnie.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Sitter och spanar på snön utanför (jösses vad det vräkt ner!!)
www.shaneequas.com
Den här dagen struntade de i vippan så alla tittade inte in i kameran samtidigt inte … ;)
www.shaneequas.com
Jag tog ut PuffJohannas fina puff till dem (det var ju faktiskt snö och lite kyligt ute) och Aki la sig tillrätta och somnade direkt. Han låg där några timmar faktiskt och Wapi gjorde honom sällskap. När Wapi gick kom Baileys och Chinchin (våra huskatter) och knödde ner sig och där var det varmt ska ni tro!! Så har de legat flera gånger denna vecka …:)
www.shaneequas.com
De är så vackra, så det är inte klokt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad underbara dem är! Längtar så till utställningen så man får se dem små liven!
För visst skulle du ställa dem?!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#8: Tack så mycket! :D
#9: Det ska bli så skoj att träffas så du får se dem på riktigt! Japp, de ställs alla fyra, både enskilt och i kullklass!! PS. Det finns fler bilder på sajten (www.shaneequas.com) kom jag på!!
www.shaneequas.com
Men åh… de har ju redan blivit stora! Kul att se hur färgerna utvecklar sig efterhand. De är verkligen jättesöta allihopa, men Aki har stulit mitt hjärta 

Åh vad jag längtar att träffa er!!! Har nu kommit hem från min pluggvecka i Umeå. När kan vi "dejta"?
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ååå! Sötsnuttarna! Hjälp vad de har växt. Värsta stora killarna och tjejerna nu ju. Fortfarande är winnie en riktig heartbreaker för mig. Jag önskar så mycket att jag hade haft rum för henne. Såg på hemsidan att hon också är tingad nu. Jag hoppas att du har hittat ett riktigt toppenhem till sötnosan.

Oj, vad stora de har blivit! Och fina! Lycka till på utställningen! =)
Åååååååå dessa vackra blå ögon…..

Dom är underbara
. Säger som kissan78, längtar till att få se dem på utställningen!
Å så fin hon är Winnie, en riktig liten hjärte krossare.
#11: Tack! Ja Aki är helt underbar!! Så söt med sin lilla fläck på nosen … :)
#12: Välkommen hem igen! Tror det är rätt lugnt till veckan, vill du komma förbi en sväng så gör det! Hör av dig innan bara! ;)
#13: Japp, hon är nog tingad. *ler hemligt* Ska avslöja vem hon ska bo hos när utställningen är över. Hon är bedårande SÖT och så lik sin mamma!!
#14: Tack så mycket! Ja det ska bli så skoj att höra domarnas åsikter - och Metsäkansans som kommer till mig!!!
#15: Tack!! Vet du, några ser lite turkosa ut och jag har fått frågan om de inte är tonkar .. tror det måste bero på att de är vitfläckar .. men de blå är verkligen blå!!
#16: Tack!!! Ska bli så skoj att få visa dig dem!!
www.shaneequas.com

Åh! Jag skulle inte ha kollat på fotona! Skulle kunna komma på stört och hämta dem allihopa! De är ju så fina, Phoebes bebisar! Visserligen inte så konstigt med så fina föräldrar…
*kärlek*

De är supersöta, men jag tycker Sickan har något speciellt, det har jag tyckt från början och tycker det fortfarande. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#3 Vad lik Sickan är farmor Buffy!

Förlåt OT men..
Stackars min Buffy - bara tjejer som heter Buffy numera…oftast döpt efter en "viss" vampyr…från USA..
Men när min Buffy döptes-99 - så var det efter "Dan Bäckmans" alltiallo - en hunsad kille med namnet Buffy - med mycket distinkt uttalat U… inte som engelskuttalet .."Baffy"…
Jag var helt tokig i denna Dan Bäckman..(Felix Herngren..) som det var inslag med varje vecka i Luuks program då… - därav fick Buffy sitt namn…
Men det passar mycket bra också-för han buffas väldigt mycket..
#0- 7 Söta kissar….

#23 he he, jag vet vilken Buffy du menar
Sickans farmor heter Metsäkansan Brionna, jag vet inte varför det blev Buffy där.

De är så fina dina småkissar!

Kommer aldrig att gå att sälja! Bäst du skickar hit dem