Rapport från en puff...
Tjena, det är Charlie som skriver… överskriften gjorde matte - den stämmer inte alls för mig. Jag får inte krypa ner i puffen… min kompis Maxen vaktar den
. Puffen ser så skön ut och jag ville så gärna krypa ner men då kommer Maxen och kör bort mig. Där ligger han sen och rullar sig och spiner, kryper ner och ser ut att ha det så jätteskönt. Det spelar ingen roll när jag försöker att överta den, Maxen har full koll…
Det snöar ute idag och jag känner mig kulen, nu går jag och kryper ner i min element säng, den får inte Maxen ha. Hej på er! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Vi får fixa en egen till dig Charlie……som det bara står Charlie på….
Men lilla lilla brorssan då! Jag har fått nys om att dedär nedrans småkatterna har fått en stor puff också, men jag har bara mina mjukisdynor i fönstret. Man vill ju ha allt liksom!
Jag tycker att du ska be din matte att beställa en charliepuff också, för jag ska i alla fall fortsätta tjata på mina mattar om en Fritzpuff. Konstigt… jag tror inte att de förstår att det är en puff jag vill ha, de tror att jag vill ha något annat.. vad det nu kan vara.
Hoppas du får en puff!
Mvh
Brodet Fritz
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Stackars dig Charlie, du får hitta på nåt bra knep att komma åt puffen så att inte Maxen hinner fatta vad som händer… och vips så ligger du i puffen 
# 1 Då måste Fritz ha en också, så han inte blir avis… Nåt att göra för en skulptur kanske?
www.mytwiggs.com

#4 Deal!
# 5 Fint Då ska vi nog hitta en snygging bland dem. Det är ju ganska många att välja mellan :P Gjorde en liggande idag som jag är rätt nöjd med, hon blev så feminin på något vis.
www.mytwiggs.com