My Twiggs-shop
Varsågoda! Inte mycket att dregla över ännu, men ett litet smakprov. Vi hoppas att ni gillar det. Snart kommer det att bli mycket mer att kika på, håll ut!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Snygg sida! Kommer att kika in där då och då!
Hoppas det kan finnas någon tröja i XL också
….
# 1 Självklart kan vi fixa storlekar som passar! 
www.mytwiggs.com

Spännande!
Nu vet man vad man skall köpa presenter sina katttokiga vänner….
# 3 Javisst!
www.mytwiggs.com

Tjusigt! Det kommer nog att bli succé. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
coolt! lycka till!!
Härligt härligt
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Kul med cornishsaker.
Jättefint!!
Nu ni! Varför inte en cornish T-shirt nu när det börjar våras?
Vad är detta för en kisse då?
www.mytwiggs.com
Testbild! *Piiiiip*
Denna bild skall icke blandas ihop med någon beställning… Det är bara ett test som kasseras… Färgen dög inte!
www.mytwiggs.com
Du kanske behöver en tallisman i dessa tider också? Tassmanerna är väldigt små och behändiga och går att ta med sig överallt… Kan fås efterliknad efter sig egen kisse! Vi tror att de bringar tur!
www.mytwiggs.com

Jättefina tryck!!!
Gillar mest de svarta solida #11 #13.. just till detta….de blir verkligen urläckra !!!!
Hmm solid blå skulle vara snyggt också…

#12 OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJO Börjar ana vem som ska ha denna tröja!!! Är det måntro MIN ALICE!

# 13 OJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJO Börjar ana vem som ska ha denna tröja!!! Är det måntro MIN ROSSI!
# 16 Solid blå skulle vi slänga ihop på ett kick! Vi är nöjda med den nyblandade pigmentfärgen för blå katter!
# 17 Rätt
# 18 Rätt
www.mytwiggs.com

# 11 är min svarting..ja Cigge…eller Gunvald….hmmm…
# 20 Javisst!
Fick en beställning på en svart katt, stående på T-shirt och hon som beställde den ville byta till ett linne, så nu har jag en färdig svarting på T-shirt som bara väääääntar på att någon ska vilja ha den!
www.mytwiggs.com
Åh så fiiina!

#10 Min bebis!!! Så fin den är!!! Nu längtar jag tills den dimper ner i brevinkastet! Tusen tack!

Hm… Kanske skulle man beställa ett linne till sommaren…
Det kanske är strålande sol och 30grader varmt på utställningen i juni. Då måste jag ju faktiskt ha något annat om hoodtröjan blir för varm att ha på sig… 
# 24 Ingen dum idé! Om du beställer innan torsdag så blir leveransen rätt snar. Hihi!
www.mytwiggs.com
Nu är det full rulle! Pass på med beställning, man vet aldrig när man behöver en cornishtröja!
Här är en nyligen färdigtryckt tröja… Veeeeems kan den vaaaara?
Vi har ett nytt tryck på gång. Det heter OWNED BY THIS CAT
www.mytwiggs.com
Kunde inte hålla mig… Måste få visa mina skulpturer trots att de inte är klara….
www.mytwiggs.com
Eftersom jag är maniker av naturen har jag nattetid gjort ca 60 stycken med blandade drag och uttryck de senaste två dygnen…
www.mytwiggs.com
De kommer att bli glada i bladguld…
www.mytwiggs.com
De är jättevackra!

#27-30: WOW!!! De är skitcoola! Till och med sambon sa "coolt, de har ju cornishdrag", och det är ett gott betyg av en som inte är speciellt intresserad. Verkligen nyfiken på hur slutresultatet blir!
Nu har jag förresten fått min fina tröja! Kanonsnygg, och verkligen Isa på pricken! Tack så mycket!
Ååååååååh!!!! Vad är det för priser?? Jag är nog blind för jag hittade inte det på er sajt …. är helt förälskad i skulpturerna, hur stora är de???! Och tisharna … *suck* Jag vill haaaaaa!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Sidan ska snart bytas ut, det är därför den inte har blivit uppdaterad på länge. Det är en gratissida som bara strular sig, så vi har bytt upp oss. Det är lite varierande storlekar på skulpturerna, men de kommer att ha samma pris allihop (av samma anledning som en liten kattunge kostar lika mycket som en stor, det är lika mycket kärlek innbakat i dem). Jag har inte satt priset på skulpturerna ännu, men jag kan tänka mig att de kommer att ligga på cirka 150 kr st.
Angående tröjorna är det bara att beställa. T-shirtarna har lite varierande priser beroende på hur man vill ha dem, men det kan du hitta på hemsidan i alla fall (textilsidan).
Maila din beställning till mytwiggscrx@yahoo.se när du funderat.
Skulpturerna ska torka i två veckor, och under tiden lär jag göra fler och fler och fler och fler och fler… ja.. ni skulle bara se mig jobba ;) Sen ska de brännas i 12 timmar på 950 grader och efter det svalna och förgyllas. Några ska få ringar i öronen också, och vissa blir nog svarta. Vi får se hur de ska se ut..
www.mytwiggs.com
# 32 Kul att du gillar tröjan!
www.mytwiggs.com

Vad fina skulpturerna ser ut att bli, en sådan tror jag skulle passa perfekt till min katttokiga vän, som fyller 65 snart!
En med ring i örat! (med följer ringen?)
det blir nog ett mail till er med beställning, då jag kommit hem till bredbandet…
# 36 Javisst! Vi ska titta lite på ringar. Kanske de blir i guld också. Maila du! När fyller din vän? De kommer att bli klara om ca 2-3 veckor eftersom de ska torka i 2 veckor. Det löser sig nog!
www.mytwiggs.com

Vilka snygga skulpturer, helt i min smak! Och jag är vanligtvis inte den som faller för prydnadsgrejer, särskilt inte hantverk, men det här var ju bara så häftigt! En ståtlig cornish med ring i örat, det vore något. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.