God morgon 11 April!
Nu har jag lilla Elvira sittande vid mig på en stol. Jag betraktade henne en stund och konstaterade att det bara är för att jag är så van att se henne som jan inte flyger i taket för att hon är så vacker. Kanske är man bara lite loj i sin bedömning när man är partisk?
Elvira är en ängel, och hon utvecklas på ett sådant sätt som man bara kan drömma om! Hon har en otroligt häftig personlighet, och när man ser henne med klara ögon… ja… vad skulle jag kunna säga?
Morgonen har bjudit mig på en AHA!-upplevelse nu!
Bifogar en bild från precis en månad tillbaka
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon.Fin liten katta du har där #0
Här är allt lugnt.Jag ska fortsätta att bjuda in domare till våra båda utställningar 2009, och sedan köpa lite kex och ost om jag ids ta mig ut..Lycka till på utställningen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag vet inte om jag kallar det morgon… har varit och gjort ett pass i lagårn och sitter nu och äter "sen frukost" bestående av kvarbliven smörgåstårta…
Vet inte hur många som såg Lyxfällan på 3:an igår, men OM ni såg den så fick ni se lite av metropolen Husum där bl a Kissan78 bor… och banken de pratade med, vägen nedanför har jag passerat många gånger på väg till 2 av mina bönder, (ska till en av dem i helgen och jobba…)
Ser ut att klarna upp lite efter allt snöande… det är just nu 1+ ute…
Ha en fin dag alla!!!

God förmiddag! iFokus har krånglat, brandväggen i datorn har krånglat - suck! Men nu verkar allt fungera som det ska igen!
Härliga fredag, snart ska jag ner till Kungälv för min varmvattenbassängträning! Ett skönt avslut på veckan!
Strålande vackert väder här, lite soldis i utkanterna, en aning kyligt, men vårvärme i solen. De japanska körsbärsträden på gården med sin korta blomning har verkligen kommit i gång! Man ser de vackra rosa blommorna öppna sig mer och mer nästan timme för timme! Åh, vad jag gillar våren!
Nosgos på Elvira, så söt hon är!
Ha en bra dag allihop!
God dag får väl jag säga. Nyss vaknat. Vilka ovanor man börjar få. Idag tänkte jag ta ut ett par skogisar på årets första vårpromenad.
Sköt om er
God natt säjer jag