Neffi flyttar snart... :( (bildtråd)
…så nu tänker jag plåga er med bilder de sista veckorna hon är här.
Idag försökte jag ta lite bilder på en stående Neffi, i bästa fall blev resultatet tveksamt… Efter den fotosessionen är jag helt övertygad om att katten har inga ben! Om hon gör annat än sitter och ligger är det i 200 knyck och då hinner inte ens den bästa av kameror med och min tillhör definitivt inte den kategorin. Ni får hålla till godo med sitt och liggbilder. 
Uppochner i solen.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Sitter och spanar i fönstret.

Sitter på kistan.
Jättefin!! vad har hon för färg? Urläckert tycker jag!

Även om jag förstått det så att damen i fråga ä mer vild än tam så ser hon ut att ha mognat en hel del. Stilig tös!

..får jag gissa färg….jag är inte så bra på det därför vill jag gissa….svartsköldpaddsmaskad…med vitfläck….
..hör upp alla bara…detta är vad jag gissar (ja alltså jag tror det för mig själv)
#5 jag skulle vilja ha in smoke… men det kan ju vara fotot som lurar mig :)
Älskar den första bilden på Neffi när man ser hennes fina ögon och härliga öron i närbild.
Förstår att det blir lite tomt när sötingen flyttar.

så söt liten dam 
Hon blir bara vackrare och vackrare! 
jättefina bilder ju!!

Vacker tjej! Förstår att du kommer att sakna henne!

Hon är helt bedårande!!
Hon ser jättefin ut!!
Nu är jag kär i "paddor" också…många färger och mönster man vill ha!!
Guuud va vacker hon e Anne!!!

Hon är så himla fin din gosplut 
Neffi har utvecklad mycket!
Jag gillar på hennes örön - so fin form!

Tack allihop! Jag tycker hon är vackrast i världen, men jag är ju rätt galet partisk också.
#5 & 6 Nja… hon är ju inte maskad och inte svart men hon verkar ha utvecklat en vitfläck som vi nog måste färgändra henne för. Hon är chokladsköldpadd helt enkelt, men väldigt ljus på kroppen vilket jag också kan tänka mig kunde ha varit smoke, men då skulle även hennes mor behöva färgändras och jag tycker nog inte att Kyra är smoke även om hon har tendenser. Isis är mamma till Kyra och hon är solid svart under, men jag börjar tro att hon faktiskt är svartsmoke efter att ha sett en av hennes andra avkommor som så tydligt är smoke.

Vad vuxen hon ser ut trots att hon bara är liten bäbis! Jättefin 

..ja oavsett färg….så är hon jättefin….men vad man kan se "fel " på foton..tyckte hon såg maskad ut
…bara för att hon är så mörk i ansiktet….
#17 Partisk? - Nä, säger du det 
Men du har ju så rätt! Hon är ju en underbart vacker söte-tös!

Manana manana, får jag träffa mitt lilla bus igen
& efter nästa vecka blir det jag som får plåga er med bilder istället! men förhoppningsvis blir inte Anne med sambo några allt för osedda gäster hos oss, så säkerligen kommer det små uppdateringar ifrån dom också