Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 522 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-04-10

God morgon. Känner mig trög idag, men iFokus verkar ännu trögare än vad jag känner mig. Ser fram mot den spännande uplösningen av TV-thrillen Kvalserien i kväll.

Sköt om er

Eine
0

God morgon. Jo hela saiten är trög.Men det kan bara bli bättreGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Igår var jag och hälsade på hemma hos fodervärden som har vår hane Ringo. Han har blivit stor lillkillen på bara några veckor. Jag är så kär i både honom och halvbrorsan han delar hem med! Kyss 

Dagen bjuder på lite plock inför utställningen på lördag och ett styrelsemöte med kattklubben framåt kvällen. Ska försöka hålla mig inne, ute är det så kallt nu! *brrr*

Ha en bra dag alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

God dag alla vänner!

Jag har suttit uppe hela natten och fullständigt badat i keramiklera. Mina ögon är nu blodsprängda och 60 karemikcornishar står på tork sedan i natt. Jag har verkligen fått en ny skulpteringsteknik, och den gör mig manisk! Hihi! De sista fick ganska stora öron… men det gör inget ;)

Hoppas att alla tröjleverander har kommit fram som de ska! Myra är i storstan och handlar material för MASSOR av T-shirts, då vi kommer att dra igång "månadens hetaste T-shirt" snart. (dvs ett nytt tryck för varje månad)

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmiddag!

Har precis varit inne i  stan (Stockholm) för ett av alla tråkiga men nödvändiga besök där. vilken tid det alltid tar….

Skall nu låta kattungarna busa av sig någon timme och därefter packa in hela gänget i bilen för färd till landet. Första besöket för kattungarna, får se  vad de säger om det….

Syrran har eldat i min stuga hela förmiddagen så det i alla fall skall vara varmt och skönt då vi kommer uppGlad