Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 346 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-04-09

God morgon. Nu på morgonen ska jag på läkarbesök. De har konstaterat att mina sockervärden är alldeles för höga. Får väl se vad som händer. Katterna håller på och busar - det vill säga de tre ungdomarna. De andra ligger och sover på sängen.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon! Idag ska vi ha besök av en liten 11-åring. "Barnvakter" om man är det till en så stor flicka. Hon ÄLSKAR katter. Hoppas vi får några fina busbilder att visa för er!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JohannaK
0

Morning! Idag är det jobb som vanligt och i eftermiddag är det ridlektion som vanligt. Köpte nytt regnställ igår och jag hoppas det kommer ÖSA ner i eftermiddag Flört
Hoppas, hoppas att min tröjleverans kommit fram till lunchen!

Ha en bra dag!

LenoreH
0

Godmorgon! Idag fyller lill-grisen(hund) 3år och jag är på väg till ex-sambon med tårta!

A-M.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon !

Jag har fått en avi från posten….Flört

Två journätter att jobba….alltså ledig på dagen…hade tid för däckbyte..men ändrade den till nästa vecka….ja här i huvudstaden är det vinterväder…igen….

Satt och tittade igenom foton…och ja….så här  ser det ut hemma hos oss….kattleksaker…kattställningar….milde tid folk som kommer hemtill oss tror väl vi är "tokiga"…

Nu mot en stoor god frukost samt DN….

Ha en bra dag !

MyTwiggs
0

God kväll!

Kommit några tröjor?

Hihi!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

JohannaK
0

#5 OOOOOOJa! Det har det och dom var superfina, tack så mycket! Bonusen är uppskattad som leksak……tok katter som ska sno allt!

Leffe
0
LenoreH
0

God natt får man väl säga fast det är först nu jag har kunnat logga in sen i morse..