Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 171 ggr
MyTwiggs
0

OT: Vår härliga vårkväll!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Myra och jag tog en härlig promenad i vårkvällen och stötte på några av våra käraste vänner längs vägen förbi stallet.

Trisse

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Trisse igen

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Ramirezputtisnuttisen ville ha morötter!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Trisse och Janne busade lite

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Candy fick lite havre…

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Bella och Pella älskar havre, och just som jag började hälla så började de äta… som vanligt! De har mat i skallen på alla vis! Alltid! Systrarna dumsnut!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Hoppas att ni har haft en lika mysig kväll som vi!

www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Ähhh vilka härliga bilder! Mysiga djur allihopa! Själv har jag tagit en promenad med en kompis. Det var lite kyligt men jätteskönt… lite jobbigt på jobbet idag så det var skönt att komma ut, promenera och lufta huvudet-tankarna lite dvs prata, prata…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lullan1
0

Vad mysigt ni har det! Jag blir jätteavis när jag ser såna härliga bilder, men jag skulle nog aldrig kunna bo på "landet", jag vill bo i stan och ha cykelavstånd till allt Glad

MyTwiggs
0

Vi har cykelavstånd till ett litet daglivs, Pizzeria Samar, (det bara SKA finnas en sådan i en litet by) el liten kiosk (Kurtans kiosk) det är allt vi behöver! Vi har ju en och en halv timme till stockholm och tåget stannar så nära så lappsjuka har vi inget problem med. Det är så härligt att kunna ha djur. Snart släpps vår pappas vackra rexkor (charolais rex) ut på bete.

Det ska bli spännande att se de nya vackra kalvarna växa och följa deras utveckling. Jag tror att vi har fått ruskigt snygga pälsar på några av dem!

www.mytwiggs.com

Lullan1
0

Ja, just det! De lockiga kalvarna ser vi fram emot att få se bilder på sen! Kul!

majsan
0

Jag avundas er.. Vill bo på landet..

Jag har idag varit ute och ridit islandshäst med mina barn och det är underbart.. Solen sken in i skogen och det var lagom varm och skönt att rida i en härlig tölt och gallop.. Detta kan jag leva på i veckor..Kyss

MyTwiggs
0

# 11 Det är alltid fritt fram att dimpa in för en weekend hos oss med barnen och allt! 

Här är bilder från vår badplats som ligger alldeles intill.

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Blankt på sjön

www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Ni bor verkigen härligt! Fin natur med massor med gosiga djur. Gillar bild #6 skarpt!

AnneAlva
0

Håller med LinusCRX, bild #6 är riktigt speciell, som att få en glimt av något som egentligen är gömt för människor, det ser så trolskt ut.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

cherish
0

Helt underbara bilder!!! :) Ni bor verkligen så himla idylliskt, och ändå rätt nära storstan! Så önskar jag att jag kunde få bo .. i mitt nästa liv … *ler* Vill ju ha mer sol och värme och mindre snö och kyla …. ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

Jag säger bara: Underbart! Fusk! Jag vill också! Skit. Nu är det dags att ta tag i sitt liv känner jag. Jag ska ha hus och trädgård och natur och djur. Och fort ska det gå!

La_Joz
0

Så underbart ni måste ha det! Verkligen idylliskt! 

Men jag säger som chikan! Underbart, fusk och skit!

Min sambo sa förra veckan på fullaste allvar att han skulle hoppa av sin sjukgymnastutbildning, för han vill köpa hus NU!!! Vi är såå sugna, och inte blir det bättre när man ser på era bilder hur underbart man kan ha det. Jag vill ha en stoor trädgård och ett mysigt hus. Ingen liten balkong som jag får nöja mig med nu… Tur att jag har min pappa som jag kan hälsa på då jag känner för att få lite smuts under naglarna. Men, det får allt vänta något år till. Inte värt att avbryta en utbildning, för då har man ju inga pengar att betala sin dröm med…

MyTwiggs
0

Tack! Ni är förstås välkommna hit och hälsa på allihopa. Vi har tänkt försöka hålla ett rum i ordning för gäster för små weedendvistelser. Det är ju perfekt läge för det!

www.mytwiggs.com

majsan
0

12# Låter lockande.. Grilla en varm sommarkväll på stranden…Skrattande

MyTwiggs
0

# 20 Javisst! Det är klart! Vi tänkte föreslå det!

www.mytwiggs.com