God morgon 2008-04-08
God morgon. Nu ska jag titta på hockey-VMi 24-an. I natt har ett par av katterna spytt i kapp, men nu verkar det lungt på den fronten. De äter och dricker också.
Sköt om er idag
God morgon! Här är det lungnt. Elvira och Allan sla blodtypas idag och Fritz sitter och kikar ut genom sitt fönster. Fritz hade en mysdag igår och var som en liten kattunge. Han har verkligen lite olika personligheter på sitt register nu när han är fertil. På det hela taget är han bara helt myspysig!
Elvira kommer trippande över golvet som den lilla lindansös hon är. Hon jamar Aoooooiii, till skillnad från Allan, den lille bondpilten, som håller sig till joddlandet. Fritz drar då och då igång med sina Määääoooooööööö… Det känner kanske ni igen, ni som har och har haft hanar hemma.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon
Äntligen en ganska lugn dag. Nu snart kommer en spekulant på lilla Celesta hit. Så blir det lite pappersarbeter några timmar och därefter en middag på libanesisk restauarant med några vänner.

God morgon
En stillsam dag med sjukt barn, igen eller ska man säga som vanligt. Det är mer ovanligt att hon är i skolan och är frisk än hon är hemma o är sjuk. Ja ja man får glädjas åt det lilla har man lärt sig genom åren nu =))
Hoppas ni alla får en underbar dag.

Goddag!
Nyss tillbakakommen från tv:n där jag såg damkronorna få pisk av schweizarna i vm, synd. :/
Dagen bjuder inte på så mycket förrän framåt kvällen när vi ska och hälsa på kattungeköpare från andra kullen som nyligen köpt katt från S*Lejets, måste ju dit och inspektera underverken.
Ska bli jättekul!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
*pust* Har precis vinkat iväg de sista släktingarna som varit och uppvaktat idag och nu är jag helt färdig. Är så himla stolt över bebisarna!! De har fått härja vilt bland ca 20 pers och de var precis som vanligt, alltifrån 3 v gammal bebis till 65 år gammal farbror hälsade de på. Alla var så imponerade över deras temperament och att de var så trygga och sociala, trots allt LIV och rörelse här. *glad* Det känns som om det var det bästa betyg jag kunde få!! Min pappa och en av bebisarna förälskade sig totalt i varandra!!! :) Min ena moster från västkusten föll som en fura med … snacka om att ge cornishen bra reklam! :)
TACK Kissan och Natali för uppvaktningen! :)
Kram och gonatt från mig!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God natt allihoppa!
Har massa att stå i och hinner inte skriva mycket, men läser desto mer :D
Här är det fullt upp med kattungevaka… Det är dag 63/64 idag och spännande är det :) Jag gissar på fredagsbarn, men vem vet ;)