Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 386 ggr
kissan78
0

Tack Natali och JohannaK!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var i helgen som var på utställning i Umeå och då fick jag använding av en av puffarna JohannaK sytt och även ett helt komplett burskynke set från Natali, Vile älskade hörnhyllan/hängmattan!
Blev lite dålig färgåtergivning på fotot men ni kanske kan ana hur tjusigt allt är! ;) Själva burskynket är svart med lila mönster med glitter, urläckert verkligen!

Tack ska ni ha tjejer för dem fina sakerna!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

[Wiveka]
0

Stiligt!!

Anna77
0

jättefint ju!!!

MagicPaws
0

Snyggt verkligen

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

MyTwiggs
0

Härligt! Hur gick det då?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

kissan78
0

#4 Jo det gick bra, BeeBee fick ex 1 och domaren tyckte hon var såååå fin men har inte tillräckligt med rexing än, annars satt allt där det skulle. Hade hon haft rexing så hade hon blivit nom men han sa att det var så nära o han tänkte länge
Zorro fick sina CAP båda dagarna, i konkurrens på söndagen tom. Domaren på lördagen tyckte väldigt mkt om Zorro o när det var dags för nom där så sa han att dem tre katterna som var upp kunde han alla tagit till panel men valde en bengal eftersom bengalerna på utställningen var ovanligt fina.
Chino fcik sina CAGCIB båda dagarna oxå o även honom älskade domarna.
Är rätt nöjd över att inte behöva ha nån i panel, då får man ta det lugnt på eftermiddagen, har tyvärr varit rätt bortskämd med att alltid ha minst en katt i panel.
Lilla Vile var bara med som sällskap då köpet av han vart lite snabbt så han han aldrig anmälas men alla kissarna stortrivdes på utställning! Känns bra inför kommande utställningar. Var lite orolig för BeeBee faktiskt men förutom att hon har tusen ben så trivdes hon väldigt bra, det var trampande o spinnande fast jag hade problem att hålla i henne. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

JohannaK
0

Kul o se puffen "in action" Skrattande

Lullan1
0

Tjusigt!

MagicPaws
0

Fy vad sugen man blir!! *kliar i fingrarna*

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Natali
0

Du gör super fina puffar Johanna. Måste beställa en själv så småningom. =)

Va roligt att du tyckte om burskynket. Ditt nästa är snart färdigt. =). Och du skall ha tusen tack för att du var med min son och lillasyster lite också.

Roligt att alla tog sitt. Han ju inte vara med på annat än chinos bedömning. I alla fall en dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Nu har jag tömt min kamera på bilder så här kommer en bättre bild där man tom ser det vackra taket till klädseln! Notera småbusarna längst till vänster som var smått uttråkade o tyckte att lådan var skoj att gräva runt i. ;)
Det som ligger på taket är Natalis burklädslar som hon säljer… Hon fick låna plats på taket på lördagen.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

Här är en bild på enkelburen med Johannas puff i! Zorro myser så gott i puffen!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MyTwiggs
0

Härligt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com