Har jag redan visat de här?
Ja, ee.. Man har ju inte roligare än man gör sig har jag hört. Sa jag att det är fredagkväll och vi är hemma och tvättar? Vad annat kan man göra än att sitta och kolla igenom de tusen och åter tusen bilder man tagit på - gissa - katterna så klart!

Nja..hmm. någon typ av kanin eller

LoL! Han bara är för tjusig - den lilla påskharen! Tack Chikan för dagens skrattterapie, det är inte ofta som jag börjar skratta högt bara jag ser en foto.

Haha, ja, vad Hugin är av för art kanske är ett ämne för de lärde? Det fanns ju flera variationer på honom iaf. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag vet! Jag vet! På tredje bilden är det en hermelinkanin, för sånna har jag haft och de hade exakt sånna öron, allihop!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ha ha ha! Underbara bilder. Ibland är dom inte så tjusiga våra skönheter.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Oriental!!!! Och påskhare!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

*Fniss* Men vad är det här Chickan, har du bytt ut Hugin mot nån alienkatt! Han där kommer då inte från mig!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Hihi..

..gullnosen…eh…gullörat….
haha ja uttrycket: "lite roar små…. mindre roar dumma" stämmer då på mig när jag gör sådär med mina kissar :P dom tycker då det i alla fall … :P
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Så gulligt! 
Hihihihihihi sött…. #11 kanske en orientalisk påskhare 
#2 Jag passade på att dokumentera vår kanin, då han visar tydliga tecken på liknande öron! Ingen hermelinkanin, men väl en rhinsk skäck… Han hater Candy… är han inte en riktig liten padd-kanin?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hugin är bäst på att se dum-söt ut.
#18 vilken sötnos! Får jag komma och bo hos er?