Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 405 ggr
acas
0

Vackra Vera & Blommor....

Vackra Vera sitter i en solstråle och njuter. Var bara tvungen att fota för hon e så vacker. Det syns kanske att jag älskar blommor oxå!!

Vera är en blåsköldpadda med vitt och heter CH S* Mobackens Vackra VeraGlad passande namn!!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=07014352-701d-43f0-8c0a-7d75c564cd23&Filename=080408 (4).JPG)

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

MariaT
0

Underbar bild på underbar katt =))

[Wiveka]
0

Vilken härlig bild!!

Maria-Bremert
0

Åhh, vilket fint kort!!

AnneAlva
0

Jättefin bild!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

pepsan
0

Vilket fint kort Glad

LinusCRX
0

Wow vilken bild!!!! Jättevackra Vera Skrattande

Aje-T
0

Såå näpen liten fröken!

La_Joz
0

Verkligen fint foto! Ser ut som om hon sitter på en blomsteräng!

Men jag måste ju bara fråga… Låter hon bli tulpanerna? Jag fick en bukett för några veckor sedan, och den fick jag ta med mig vart jag än gick i lägenheten, och på natten fick vasen stängas in i datorrummet. Katternas enda mission de dagarna var att äta upp tulpanerna!

AbigailGabble
0

Superfin bild! Skrattande Vacker katt, vackra blommor.

Men jag undrar precis som La Joz hur ni får buketter att överleva? Om mina katter inte äter upp blommorna så välter de definitivt vasen. Den enda hyllan de inte når är i badrummet. Så vi har ofta ett vackert smyckat badrum! Skrattande Just nu står där både en orkidé och en väldigt vacker vårbukett med gerbera och tulpaner. (Men jag hade faktiskt hellre haft den i köket.)

Lullan1
0

Oj så vackert!

acas
0

Nä inga "läs inte ens Orientalen Sivan" rör tulpanerna eller vårkaktusen. Men jag tog in blåbärsris och ställde på bordet och efter en stund så var det inte lika fint längre…Flört Sivan är den skyldiga, för hon satt med ris i munnen…..hihi

Stackars Er som inte kan ha blommor som e det vackraste ( näst efter katterna då) i rummen.

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

pallemaxwell
0

Känner igen det där med "uppdrag tukta blommorna/alternativt se hur snabbt de dör utan blad" missionen. Alla tre är totalt galna här hemma och de typ tävlar om vem som kan utdela det dödande mumsbettet Skrattande

pallemaxwell
0

Jättevacker bild på Vackra Vera Skrattande