God morgon 7/4-08
God morgon. Precis hemkommen från arbetet. Nu väntar sex dagars ledighet. Underbart om jag får säja det själv. Nu ska det umgås med katterna. Ha nu en bra dag allesammans.
God morgon, mina vänner!
Idag skickar vi in anmälningarna till NERKs utställning i Juni. Det blir småkatterna första dagen. Hoppas det löser sig med montern också. (du skulle kolla det va?. Natta?)
En drös tröjor skickas på Onsdag! Kul va?
Getterna var på gott humör i morse, men jag sög att de allt börjar bli lite knubbiga, så jag får nog räkna med vårutfodring från och med nu. Hihi!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon! Jag har redan betalat in till NERK för en liten kisse, och anmälan är iväg.Regnar gör det ute, men vad gör det egentligen för skada..?Det är bara bra för oss.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Men åhhh, har ni gettor också!!? Orättvist… Kommer nog och våldgästar någon dag, he, he 
# 3 Ja, visst! Fyra fina tjockisgetter har vi! Fra heter Bocken på bilden, sen är det hans tre tjejer Bella, Pella och Pallolina
Kom hit och hälsa på så får du träffa dem!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon.
Snart jag har viktigt möte. Hu! Är inte alls sugen. Efter mötet tänker jag gå hem och läsa ut min bok. Borde kanske egentligen gå och träna, men just för tillfället är jag hemskt mycket mer sugen på att läsa än att träna…
#1 Jag ÄLSKAR den där bilden! Själv har jag matat flasklamm i helgen igen *lycklig*

Härlig bild! Killingar/lamm är mysiga men det blir himlans slabbigt att mata dem 

Goddag!
Nu har jag bestämt mig, i juli åker jag till Norge, närmare bestämt Skien och ställer katt.
Innan dess är det Amica i Vadstena 3:e maj och VÄK i Karlstad 28:e juni. Hoppas kunna ställa Kyra till IC, vore så himla skoj! Jisses, så här mycket har jag inte ställt någonsin, jag räknar ju med Märsta också, det blir 4 utställningar på under ett halvår, det är mycket för mig som ställer väldigt sparsmakat i vanliga fall. 
#4 Jättemysig bild, förstår varför du gillar den så mycket!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis, LinusCRX! 
Själv har jag fått den första sändningen varor till butiken som jag själv har köpt in (jag tog över en existerande butik vid årsskiftet). Det är som julafton, trots att jag minsann har fått pröjsa för hela kalaset själv!
Superkul. Mindre kul var det när jag skulle gå ut och fota grejerna för hemsidan och batteriet tog slut. Typiskt, eller hur? Nåväl, ljuset var ändå inte det bästa, jag gör ett nytt försök imorgon. Inget kan förstöra mitt goda humör idag!
Nu ska jag gå hem och gosa med smågrisarna. (Katterna, alltså.) Ha en skön kväll, allihop.

#8 Grattis till jobbet!
Nu har jag också betalt och skickat in anmälan till Nerks ustställning alla tre missarna kommer,Wilma, Björne och Sara.

Grattis till nya jobbet!!
Låter kul - vad är det du säljer?Hemsida?
#11: Finns på min presentationssida här! :-)
#8 Åh vad roligt! Stort grattis!!!