Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 213 ggr
LinusCRX
0

Vårtrötta grabbar....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…jag kunde inte låta bli Generad. Jag försökte, men…. Charlie har bjudit på ett antal olika sovstilar under ca tio minuter Skrattande

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

Linus sover sött i sin kanelsnurreställning …

Sista bilden…. jag lovar nu blir det inga fler idag Flört

Buffy-co
0

Nämen….Så himla söta!!Kyss

Och du ska inte be om ursäkt- vi VILL ju se massor av foton här-eller hur!!
Jag sitter med ett fånleende på..Våra cornishar är verkligen lika underbara när de växer upp -fastän man älskar att titta på småbebbar också förstås!!

Mera-mera!!Skrattande

LenoreH
0

Vad sött! Aldrig sett vita tassar med svarta trampisar förut Glad

MyTwiggs
0

Dina katter är så fina!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

pallemaxwell
0

Så söt lilla Charlie är. Längtar till nästa helg då jag får träffa söta Charlie o ståtliga Linus Kyss

[Silkwaves]
0

Åhh pussa på lillle fine Charlie.. Han är så härligt Svart och Vit.. är noog ändå min favvofärg om jag får säga.. (F'låt Ruth och Bella…)

Lullan1
0

Vilka mysiga tröttisar du har där hemma! Förstår att de sover gott i sina puffar… (hmm… borde snart beställa ett par tror jag)

omak
0

Dom är ju för söta, tröttmössorna. Bra reklam för puffar gör dom också.

LinusCRX
0

#5 Kan tyvärr inte bjuda på mer roliga sovstilar… han vaknade… Ledsen

#8 Taxin är redo!!!! Glad

#9 Massor med nospussar från lille bacontjuven Skrattande (lovar att inte skvallra för Ruth & Bella…) men de har verkligen härliga färger de med…

#11 Hihihi… undrar om Johanna gör dem i storlek X-large. Det ser så skönt ut att man skulle vilja ha en själv Skrattande

KatternasMatte
0

Mmm en sovande krulltott! Det finns inget som är så mysigt som en sovande cornish. När jag går förbi nån av våra som bara ligger där alldeles varma, krulliga och gosiga och bara tigger om att man ska borra ner näsan i dem då kan man bli kvar där en hel evighet :) och visst luktar de speciellt när de sover så där avslappnat ;) Jag tror att de utsöndrar nån form av sömnferomoner för jag blir alltid så sömnig och vill bara krypa ner och gosa också.

JohannaK
0

#12 Tror du inte jag har funderat på en storlek människa! Jag avundas Alice när hon borrar ner sig, ser ju hur mysigt ut som helst!

Buffy-co
0

Ja..visst luktar de speciellt gott då!!Precis som småbarn doftar ljuvligt när de sovit…

Särskilt de cornishar som ha sammetspäls..min gamle Danne hade det-och "Mischa"..Buffy är lite grövre i pälsen tyvärr…..

Men jag har fortfarande kvar Dannes och M:s goda lukt i doftminnet……

Aje-T
0

Iiiih så söta de är…

MagicPaws
0

#13 Oja Idril luktar så otroligt gott när hon sover kan snosa på henne i timmar. Och så ligger hon oftast med puuss munnen upp sp man bara vill pusa pussa pussa!!! Kyss

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike