Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 277 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-04-06

God söndagmorgon. Här är man vaken för att kolla matchen Sverige-Finland i damhockey-VM i Kina och så kommer det inga bilder till Sverige. Vilket antiklimax av en lång natt och mycket kex och ost på kvällen

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Mulet idag! Vi är helt upp och ner. Vi jobbar med forskningen om svansar som några av er känner till, och nu snurrar det i skallen. Intressant med skrämmande.

Några tröjor ska tryckas, och Myra och jag beslutade om städdag, vilket vi insåg var helt befogat. Ett tomt terrarium måste bäras upp på vinden. Det kommer att kännas jobbigt!

Ha en fin söndag, allihopa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

pallemaxwell
0

Städ, tvätt och ommöbleringsdag. Längtar efter sommaren. Katterna hjälper mig idag, jättekul när matte släpar runt på möbler. Allt skall testas att klättra på….

LinusCRX
0

#2 Skrattande Soffan har inte rasat ihop va????!!!

Här har det vårfixat i krukorna på balkongen. Linus kollade att allt gick tillväga på rätt sätt medan Charlie fick stanna inne och hålla ordning på husse.

Vi har t o m hunnit med en tur till trädgårdsparadiset Zetas och fikat lite. Allt för att hitta lämplig aktivitet till min man med ryggskott… går sådant aldrig över… suck….

pallemaxwell
0

#3 Stackars din man, han har haft ryggskott länge nu ..? Nästan en vecka?

Soffan är det enda jag inte flyttat o den håller än Skrattande måste bero på den proffsiga hjälp jag hade o skruva ihop den…