Phoebe-bebbar 3 veckor

Sötnosar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Oj vad de är fina!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ljuvliga!

Ååh vilka små snyggingar! Men jag föll lite extra för Cindy och Tony!
Max… 
Åhh, vad söta!
Jag tror att Terri väldigt gärna vill flytta till Nacka
Vad roligt att ni tycker olika, vi har varit lite bekymrade för att nästan alla spekulanter vill ha Cindy. 

Lovely!!!!
Mmmmm . Max och Terri kan du skicka hit sedan, när de har "mammat" klart…

Allvarligt talat, varför kan man inte ha fyra katter om nu tre inte är så bra för gruppdynamiken……..
kramar till era godingar!
Cindy har ju en helt otroligt söt teckning i ansiktet, förstår att många faller för henne! 
De är HELT sagolika, allihop! Men Dave är min… 

Cindy!!! 

#12 Cindy har ju ett väääldigt snyggt huvud, kan ju vara därför :D Och dessutom är hon hejdundrande söt!
Men jag föll också för Tonys speciella kindben - så sött! Ska bli spännande att se hur han utvecklas med tiden :)

Ja….här är ju en Cindyfrälst…hon har ettt helt bedårande uttryck, stoora öron och…ja helt underbar är hon!
Sedan gillar jag ju Tony också…men Cindy är något extra..
*hihi - Tony får mig att tänka på han i Let´s dance juryn…som bryyter på svengelska..- fast jag vet att kissen är döpt efter en musiker…*

De är fullkomligt ljuvliga hela bunten! Men huuur lyckas ni med att få 3-veckorsbebbar att sitta så snyggt uppradade? Superlim? 

Helt underbara alla 4 men får istämma, Cindy är absolut "my nr 1"
# 20
Alla 4 ?? Dom är ju 5 

#21 ha ha jag kan inte räkna

..det borde vara förbjudet att visa sådan foton….fyy på dig rexmamman…
..ni andra kan få "kokatterna"..jag tar smoken och de två svarta…nej ett jämnat antal måste det vara..de två svarta är mina och resten får ni slåss om…
….*harkel*
Meeen såååå helt underbara foton!!! Duktig du e!! Ååååå va jag längtar tills mina bebisar blir 3 v…. just nu e d ju bara sova å äta som gäller…

- en för varje bebis… jisses vad fina de är!

Så söta! Jag skulle kunna tänka mig två små kossor 

Sötisar!! Nääääästan lika fina som Astrid var…
Åh! Jag vill ha Max! Han är bara för ljuvlig! *pussar på nosfläcken*
Dave är min han är så svart och juvlig .