GOD morgon 5 April!
God morgon, mina vänner!
Idag har jag ytterligare tröjtryck på agendan. En fin maskad med vitt blev det i natt, och idag blir det en blåvit och en svarting till… Vem känns vid dessa katter?
Ha en alldeles underbar dag, nu!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Uppe så här tidigt utan anledning, det blir nog sängen igen. #0 Vad duktig du är. Själv ska jag på födelsekalas med mat , kex och ost i kväll.
Sköt om er
God morgon. I dag fortsätter husrenoveringen och måste bara titta på Körslaget i kväll. Ha en bra dag
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon . Först blir det vetbesök med vaccination, sedan alla andra sysslor hemma. Körslaget i kväll, jag hoppas på att Markolio ska klara sig länge…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God förmiddag!
Lång dag igår, trött idag (men glad) men det blir ingen vila för det. Jag ska packa nu och greja lite innan jag ger mig av till tåget. Ska åka till Borås för att hälsa på min foderkisse Pixie som bor där och hennes pappa Khian och deras kompis Fiona och matte Ann-Marie. Ska bli så härligt att få träffa dem igen.
God Morgon!
Tröööttt…. Det blir inte så mycket sömn när man får hem en kattunge
God förmiddag allihop!
Har varit uppe med tuppen och röjt och haft mig för att försöka få ordning här inför nästa vecka då jag ska ha möte med klubbens Aktivitetskommitté på måndag och kalas på tisdag då min moster från Smögen kommer på besök till oss för första gången nånsin! Urkul!! Massor att göra och det känns som om vi iaf ska försöka ha det någorlunda representabelt här hemma. ;)
Har kameran med hem och bebisarna fotograferades när de klev ut på altanen för första gången och OJ så spännande de tyckte det var. Aki sover i JohannaKs puff där ute nu … ;) Ska smyga mig ut o ta ett kort.
Nu ska maken tapetsera hallen och jag ska försöka rädda kattungarna från att bli knölar under tapeterna på väggen! ;)
Ha en härlig lördag!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God morgon !
Härlig sol i hufvudstaden…
Dagen är vigd till aktiviter såsom ny "gräsmatta" på balkongen, plantering av alpklematis… biltvätt av två bilar samt HD…snabbsök efter bra pris på vit tapet..ska tapetsera om vårat sovrum…
…årsmöte i min klattklubb..men det hinner jag bara inte nu… måste jag prioritera…är tillfrågad och föreslagen till ledamot…de får rösta utan min närvaro…ja jag har hårdprioriterat idag…..
..väntar på min hood…..
Nu ropar sambon..bara att ila….
Förresten gått med i stort V-75 -bolag på jobbet, men spelar ett litet..litet system med mina gamla arbetskamrater…får se vad det leder till….håll tummar o tassar…
Ha en jättebra aprildag !!