Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 342 ggr
[Wiveka]
0

God morgon 4 april

Åhh, vad jag är nervös!!

Håller på att packa ihop mig och katter och allt annat…inför Noraks utställning i Oslo nu i helgen. Det är första gången vi ger oss iväg så långt……..inte glömma nåt, inte glömma nåt, inte glömma nåt…..

Kommer tillbaka på måndag. så ha en riktigt trevlig helg allihop!!

chikan
0

Godmorgon! Jag är påväg för att få hotellfrukost! Jippi! Vi har konferens idag med jobbet med några långväga kollegor. Och eftersom vi vill komma igång tidigt så får alla komma och äta frukost. Jippi igen!

AnnaS
0

Ska också iväg till Norge. Har varit och hämtat ut biljetterna :-) Ska bli så skoj!! Ska sova över hos en vän som har supervackra Cornishar och det ska bli så kul att träffa henne och missarna igen!

På måndag ska jag till lantbruksgymnasiet här utanför sta'n och visa mina katter på en kattlektion. Superskoj och pirrigt!! Hoppas Juppi och Sissi hinner sova ut efter utställningen…

Dolleminas
0

Här är det mulet och på plus sidan i temperaturen… Har skickat iväg barnen till skolan, skjutsade även grannpojken då cykelkedjan hoppat av och vi inte fick fast den… ska börja jobba i eftermiddag sen jourar jag till i morgon eftermiddag, sen hem ett dygn innan jag går på nytt jour tills måndag… sen ledig tisdag sen jobb till nästa lördag, och mitt emellan nånstans är det tänkt att jag fyller år också… tiden räcker definitivt inte till för allt man vill göra. så jag blir nog lite off nån dag antar jag….

Hålleer på att planera min trädgård, får väl se vad man hinner/har råd med…

Ha en trevlig kväll/helg alla!!!!

Leffe
0

God morgon. Mulet ute och stillsamt inne. Trevlig resa till Norge.
Sköt om er

Avots
0

God morgon, här är det lungt i dag!

Hunden har varit dålig i magen hela veckan men i natt hade det inte hänt någon olycka inne, Hurra! Jag hoppas att det är på tillbaka gång. Och jag HOPPAS också att det inte var något smittsamt och framför allt att det inte smittar katter!!!!

I dag fyller kattungarna förövrigt 6 veckor!!!

Eine
0

God morgon vänner!Här är lugnt.Ska göra kokarder och städa, ev lyxar jag till med att tvätta också,ha det så gott alla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon allihopa! Här är det full rulle på småkatterna! Jag har suttit och jobbat lite med några tröjor som jag lovat få färdiga under helgen. En svarting med bärnstensögon är klar… Någon som vill kännas vid den beställningen? ;) Hihi!

Myra har massproducerat tassmaner (turtallismaner för katter) i keramik och ser ut som ett lerigt monster.

# 0Lycka till på utställningen, wiveka! Fritz håller tummarna! Ni skulle ha fått med er ett par tassmaner härifrån!

# 5 Grattis Otis, och de andra!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

A-M.H
0

God morgon !

Tre dagars ledighet framför mig….vilket lyxigt jourschema jag har…Glad

..en tröja med svarting o bärnstensögon….min…min.min…tjoho !!!…nu kommer jag att vakta brevbäraren…Flört

Ha en go' tur till Norge ni som ska dit….. Vi ska till Bauhaus….!!

Ha en jättebra fredag !!

Gittan
0

Själv har jag i dag slipat en gipsvägg. Snacka om att det är lätt att byta hårfärg, från blont till kritvitt. Men kul är det. Ha nu en bra fortsättning på dagen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Inlägget är låst för nya kommentarer