Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 550 ggr
Natali
0

Nån som ska till SW?

Jag hade tänkt försöka ta mej dit. Inte med katt dock, utan för att gå som assistent. Hitar inga riktigt bra förbindelser med tåg etc dit. Så jag undrar om det är någon som skall dit? Vart som helst i sverige går bra, kan ju möta upp någonstans på vägen, det är sista biten i norge som är problemet.

Nån som redan nu vet att de skall dit?

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnnaS
0

Jag hoppas komma dit på något vis, hur vet jag inte än. Det beror också på om Sissi och Juppi kvalificerar sig Skrattande

Natali
0

Jag funderar faktiskt på att ta med Ego, om hon kvalificerar sig. Någon av de andra katterna, som i o för sig redan är kvalificerade, känns inte som det är någon ide att ta med, då det inte är nog "fina" för SW.

Men du vet inte än hur du skall ta dej dit? Har du nån fundering på boende? Villdu dela hotellrum? Jag har ju hotellcheckar, för dubbelrum, 2 pers och 2 nätter.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MariaT
0

Japp, jag ska dit tänkte jag =)

Dolleminas
0

Har haft planer på det men får se hur det blir…. (har ju båda katter kval. men det är ju ekonomin…)

Dolleminas
0

Har haft planer på det men får se hur det blir…. (har ju båda katter kval. men det är ju ekonomin…)

Kmedist
0

Vill gärna åka dit, men vet inte ännu. Jag har inte katt att ta med!! Och från Finland det ska vara dyrt…

LinusCRX
0

Skulle vara roligt att åka, men känns lite krångligt att åka till Norge…. får se hur det blir…

#6 Du kan få låna katt av mig Flört

Strawberrygirl
0

Jag vill gärna åka men måste ju ha en katt kvalificerad först… återstår att se vad som händer i vår och sommar. =)

[Silkwaves]
0

Jag vet inte än. Katter har jag och sugen är jag.. men.. hmm…

pallemaxwell
0

Hade gärna åkt dit om jag hade haft en katt som kvalar in.

AnnaS
0

Jag har ju bil så jag tar mig dit :-) Har inte vant mig vid bilägandet än ;-)

Du får gärna åka med mig Natali :-)

rexmamma
0

Vi kommer nog om Sessie behagar få lite päls tills dess. Båda ungflickorna har kvalat in. Glad

MonicaLagerquist
0

Jag ska iväg ska bara försöka komma fram till vilka katter som ska med.

Stolt ägare till tre La permer

A-M.H
0

……tanken finns…får se hur det går för våran svarta pojke…är inte helt på det klara med om han är kval..har ett BIV..som kattunge så det borde han väl vara…inte ställd än i öppen klass…men snart..sen vet man ju aldrig hur det går..men det vore ju kul….Skrattande

MagicPaws
0

Skulle så gärna vilja dit då det var så otroligt kul förra gången då man fick träffa så mycket rexfolk man tidigare bara kände via mail eller forum :)

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

[Silkwaves]
0

#14 Han är kvalificerad !