Godmorgon 3 april
Ha det så gott idag,trots grått väder här och där.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Sitter och sliter mitt hår över att beställa tågresor hos SJ, det är ju helt hopplöst med det nya systemet och dessutom blanda in auktioner på tradera, det är ju helt sinnesrubbat! Den som kom på den här nya "innovativa" metoden borde skjutas! *morr, spott, fräs*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

sitter själv här lite småarg för att ingen svarar hos familjeläkaren.
har haft ont i huvet och varit trött och sliten och känt mig allmänt borta och är så trög, det har hållt på i några veckor. mådde så dåligt i morse så jag knappt visste var jag var så jag ringde mig sjuk idag. ringde också familjeläkaren så de kan kolla på mig men som jag skrev så svarar ingen. sen hemtelefonen lade av igår så jag ringde från mobilen, billigt och bra (inte alls).
denna dagen känns värdelös, hoppas den blir bättre senare, fint väder ute allafall men jag får inte gå ut ,eller jag vågar inte. känner mig så ostadig på benen.
nej nu måste jag gå och lägga mig.. är så yr =(
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#2 du bör kolla blodtrycket kanske?Denna dagen är inte värdelös, försök att känna att du är snäll mot dig själv i stället, för det behöver du.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon. Det finns inga värdelösa dagar, bara sämre eller bättre. Det gäller att tillvarata dem alla. Själv ska jag ta mig till syrrans kolonistuga, mysigt och skönt.
#2 Ta det lugnt och gör allt i din takt. Vågar du inte gå ut så gör det inte. Gör något inne istället osv
Sköt om er
#2 Hoppas du får hjälp och ta väl hand om dig själv!
Här sitter jag är jättenervös…. fick igår mail från företaget jag sökt jobb hos att de försöker få tag på en av mina referenser… bara så jag vet varför besked dröjer… den andra ringde de igår och vad jag förstod så är de jätteintresserade….gulp! Hur länge ska man hållas på halster….. Så fort telefonen ringer - hoppar jag till - nervvrak - njae 
Ha en bra torsdag! Passa på och njut av vårsolen - det ska jag nog göra nu på lunchen.

Jag håller tummarna LinusCRX!
God eftermiddag!
Vårsolen skiner och jag fick en fin bukett tulpaner av Myra när jag kom hem idag! Förtjusande va?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#5 tummar o tassar hålls för dig här hemma

God kväll!
Här i Göteborg har det varit en underbar vårdag! Synd att man har varit inne och jobbat hela dagen…
Anne.S: Vad menar du med att de har blandat in auktioner på Tradera i bokningssystemet? Jag bokade resa med SJ för inte så länge sedan, och visst var det lite krångligare och fler steg att gå igenom, men några auktioner hittade jag inte.
Ja, ja… Hoppas du lyckas boka din resa så du inte sliter av dig allt ditt hår. Det vore ju hemskt trist om det bara är några tussar kvar på huvudet på grund av en bokning på SJ. Det är de väl inte värda? 
Ikväll ska jag äta godis!!! Det är såå gott! Min sambo och jag har kak- och godisfria vardagar, så vi får egentligen bara äta godis på lördagar och söndagar. Men va sjutton! Nån gång ska man väl få synda!
Ha en skön kväll, allihopa!