Människobesök
Har ju "bara" träffat 2st cornish så jag undrar om det finns någon i sthlm som man är välkommen att hälsa på. Gärna med flera vuxna och kattungar så man får en större uppfattning (och kattmys
)

Du är välkommen att hälsa på hos mig.
Jag har två vuxna, vita Tindra och blå agoutimaskade Blaui, och så Tindras fem ungar som nu är 5,5 veckor gammla.
Jag bor i Sollentuna
skickar med en bild på fosterpappa Blaui och ungarna.
Jag har bara vuxna tre st en svart en svartvit och en blåvit. Du är välkommen Jag bor i Solna. Men har dessutom 5 skogisar och en huskatt
Hihi! Tänkte just tipsa om Avots. Trevligt! Om du skulle besöka henne får du träffa vår lilla Otis, som är en av ungarna.
Naturligtvis är du välkommen hem till oss också, fast då blir det en liten resa. Vi bor på en vacker herrgård i ett naturreservat utanför vingåker. Vi har tre katter. En vuxen avelshane och trå små ungar. Vi älskar att få besök!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Låter super!
Bor själv i rissne och jobbar i barkarby/veddesta när jag inte är sjukskriven(nyopererad från diskbråck)
Är just nu hundvakt men jag hör snart av mig 
Vi bor i Sollentuna och just nu har vi 5 vuxna och 5 kattungar (snart 4 veckor gamla). Du är välkommen på kattungegos till oss om du vill
.
Jag bor i Uppsala, i en rörig men ganska trevlig lägenhet. Jag har Cornish, German, Hybrider, och Siames!
Vill du komma på en slät kopp kaffe eller the så är du välkommen!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tack alla trevliga människor!
"6 är jag i uppsala kommer jag gärna på kaffe eller te men jag har ingen bil och inga direkta vänner där så det lär dröja, ha, ha. Men du ska ha stort tack för erbjudandet iaf